Ground Zero Beer mai are doar 7 zile de așteptat pentru a afla cum văd creativii ambalajul unei beri independente

Ground Zero Beer mai are doar 7 zile de așteptat pentru a afla cum văd creativii ambalajul unei beri independente

Prima etapă a celei de-a doua ediții a concursului de creație și producție ambalaj Think About The Box ce are în centru studioul independent de bere craft, Ground Zero Beer, a intrat în linie dreaptă.

Până pe 30 octombrie designerii dornici de a-și lăsa amprenta creativă în evoluția brandului Ground Zero Beer sunt așteptați cu o mare curiozitate și emoție de către juriul format din Mihnea Ghilduș (gospodar creativ DZNR Studio și fondator Dizainăr), Dragoș Motica (creative director și fondator Ubikubi), Laura Abrihan (fondator Peggy Production) și Sebastian Bucur (brand dude @ Ground Zero Beer).

La finalul acestei prime etape, vor fi selectate 5 lucrări finaliste urmând ca, în perioada 12 – 23 noiembrie 2018, designerii ai căror lucrări au fost selectate să lucreze la produsul final împreună cu un producător de ambalaje dedicat. Echipa designer – producător va fi răsplătită cu un premiu de 2000 de euro și va fi anunțată în cadrul unui eveniment special ce va avea loc pe data de 28 noiembrie.

Băieții Ground Zero Beer, care au anunțat de curând extinderea capacității de producție sunt, în același timp, curioși și nerăbdători să descopere creațiile participanților la Think About The Box 2. Și speră să valideze inclusiv prin intermediul noilor ambalaje promisiunea pe care o fac celor care iubesc berea bună: să creeze cea mai bună bere pe care au produs-o vreodată, de fiecare dată.

Concursul Think About The Box se constituie într-o platformă de exprimare și creștere a interacțiunii dintre cele 3 categorii de specialiști din industria ambalajelor în România: designeri, producători și proprietari de branduri. Colaborarea îndeaproape a designerilor finaliști cu cei mai competenți producători din domeniu, vizează, pe lângă testarea tehnologiilor de vârf, în primul rând, dezvoltarea unei abordări holistice a procesului de creație de ambalaj. Astfel, distanța dintre viziunea creativă și posibilitățile reale de producție să se micșoreze de la o ediție la alta, în beneficiul final al brandurilor dar și al consumatorilor.

Formularul de înscriere la concurs este disponibil aici iar regulamentul concursului poate fi consultat aici.

Revista Pack Romania este cel mai nou produs editorial editat de Semantika Publishing, editorul publicațiilor Print România și Sign România. Pack Romania este un concept editorial ce își propune să reunească producători, creatori și clienți finali din piața autohtonă de ambalaje pe o platformă informațională axată pe promovarea inovației și oportunităților reale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related