Think About The Box - concursul de design și producție de ambalaj revine cu ediția a doua și un partener non-conformist

Think About The Box - concursul de design și producție de ambalaj revine cu ediția a doua și un partener non-conformist

Pe final de septembrie, revista Pack România revine cu cea de-a doua ediție a concursului de design și producție de ambalaj, Think About The Box, în parteneriat cu Ground Zero Beer – studio independent de bere craft.

Concursul ce începe pe 24 septembrie 2018 va avea două etape: prima, în urma căreia vor fi selectate 5 lucrări finaliste, se va desfășura în perioada 24 septembrie – 30 octombrie 2018, urmând ca designerii ai căror lucrări au ajuns în finală să lucreze împreună cu un producător de ambalaje dedicat la produsul final în perioada 12 – 23 noiembrie 2018. Echipa designer – producător va fi răsplătită cu un premiu de 2000 de euro și va fi anunțată în cadrul unui eveniment special ce va avea loc pe data de 28 noiembrie.

Lucrările vor fi evaluate cu simț de răspundere de către Mihnea Ghilduș (gospodar creativ DZNR Studio și fondator Dizainăr), Dragoș Motica (creative director și fondator Ubikubi), Laura Abrihan (fondator Peggy Production) și Sebastian Bucur (brand Dude @ Ground Zero Beer).

Echipa Pack România este extrem de încântată de parteneriatul care a venit natural și firesc cu Ground Zero Beer și care aduce în această toamnă tuturor creativilor ce apreciază o bere bună provocarea, pe cât de non-conformistă, pe atât de onestă, de a ”meșteri” o nouă formă de prezentare a berilor care au dat startul revoluției berii craft din România.

Concursul Think About The Box are ca scop creșterea interacțiunii dintre cele 3 categorii de specialiști din industria ambalajelor in România:designeri, producători și proprietari de branduri. Colaborarea îndeaproape a designerilor finaliști cu cei mai competenți producători din domeniu, vizează, pe lângă testarea tehnologiilor de vârf, în primul rând, dezvoltarea unei abordări holistice a procesului de creație de ambalaj. Astfel, distanța dintre viziunea creativă și posibilitățile reale de producție să se micșoreze de la o ediție la alta în beneficiul final al brandurilor dar și al consumatorilor.

Reamintim că prima ediție a concursului a fost câștigată de către echipa formată din desginerul Irina Patrichi și compania de productie Display Total Grup pentru creația și producția ambalajului ediției limitate de vin Centenar Budureasca.

Formularul de înscriere la concurs este disponibil aici iar regulamentul concursului poate fi consultat aici. Mai multe detalii despre concurs, etape, juriu aflați de pe site-ul concursului.

Revista Pack Romania este cel mai nou produs editorial editat de SemantikaPublishing , editorul publicațiilor Print România și Sign România. Pack Romania este un concept editorial ce își propune să reunească producători, creatori și clienți finali din piața autohtonă de ambalaje pe o platformă informațională axată pe promovarea inovației și oportunităților reale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related