[fresh x design] Suzana Vasilescu (NN Cosmetics): Obiectivul principal de dezvoltare pentru 2019 este sa ajungem pe piata din America

[fresh x design] Suzana Vasilescu (NN Cosmetics): Obiectivul principal de dezvoltare pentru 2019 este sa ajungem pe piata din America

O poveste antreprenoriala de succes poate incepe asa: ”prima clienta a fost o doamna care tocmai isi pierduse catelul; l-am cautat impreuna si l-am gasit”. Suzana Vasilescu este una din fondatoarele NN Cosmetics - un brand de produse cosmetice care vinde prin Sensiblu, Farmacia Tei, online sau in mici concept store-uri din tara si din afara. Suzana a terminat Istoria Artei, iar partenera sa, Christina Hesse, Filologia. 

Businessul lor a inceput in 2015, cand si-au facut primul laborator. Acolo se intampla magia, locul in care au inceput sa produca cele 28 de creme din portofoliul NN. A fost un traseu despre care Suzana spune ca nu a avut foarte multe momente dificile sau de cumpana. Pe partea de branding si identitate vizuala, cele doua antreprenoare au lucrat cu Paul Dersidan (Ogilvy) si cu Mihaela Radulescu (InnerOut), care s-a ocupat de branding.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related