Paul Dersidan: Nu cred că poţi să creezi advertising funcţional şi memorabil fără un graphic design bun. Asta a şi fost ideea din spatele Blau

Paul Dersidan: Nu cred că poţi să creezi advertising funcţional şi memorabil fără un graphic design bun. Asta a şi fost ideea din spatele Blau

După ce a lucrat în televiziune și a învățat toate reclamele TV-ului pe dinafara, lui Paul Dersidan i-a venit ideea să încerce să intre în publicitate. A și reușit. După o perioada de lucru în Saatchi & Saatchi și Ogilvy & Mather, Paul a luat o pauză. La Chicago, unde a mers sa aprofundeze domeniile design & tech. La revenirea în țară, avea să se întoarcă si în Ogilvy, dar nu pentru mult timp.

Alaturi de colegul de pe atunci, Adrian Diac, Paul lucra și pe proiecte freelance. Când au început sa vină mai multe decât timp liber se găsea pentru ele, Paul și Adrian s-au desprins de nava-mamă ca să-și creeze propria celulă de sine stătătoare: Blau, un studio de publicitate axat pe valorificarea creativității la nivel de design, nu doar în plan conceptual.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related