O reclamă de Super Bowl care nu este reclamă și nu este difuzată de Super Bowl

O reclamă de Super Bowl care nu este reclamă și nu este difuzată de Super Bowl

Adică, ce să mai faci de Super Bowl? După atâtea legende de reclame și istorie scrisă la departamentul creativ, e greu să duci standardele mai departe.

- Dacă ar fi o reclamă de Super Bowl care nu este o reclamă și nici nu e difuzată de Super Bowl?

- Așa da.

- Și să punem în ea un actor supercunoscut, dar mai flegmatic așa, să fie cool și serios și ironic și să fi jucat rolul unui ucigaș in serie.

- Așa da.

- Și apoi să facem un spot care anunță treaba asta și le explică oamenilor ce și cum să nu îi derutăm prea tare. 

- Dar nu e prea plictisitor?

- Păi facem un spot cu actorul ăla supercool la psihiatru. Și vorbim de anxietăți, că e la modă.

- Fantastic.

Și iată-l pe Michael C. Hall la psihiatru, alături de o sperietoare de ciori, care îi întrupează fricile vizavi de a face o reclamă care nu este o reclamă, ci un show pe Broadway, la care oamenii trebuie să își cumpere bilete pentru a vedea spectacolul-sau-ce-o-fi-el 'Skittles Commercial: The Broadway Musical'. Ceea ce nu va fi o reclamă va dura 30 de minue, pe 3 februarie, și va avea loc în Times Square. Va fi muzică, dans și ceea ce reprezentanții brandului promit ”o reflecție absurdă asupra consumerismului și a invaziei din ce în ce mai persistente a reclamelor în viața oamenilor”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related