Tuio semnează campania “Alegeri imposibile” şi, împreună cu United Way Romania, ajută 6500 de copii defavorizaţi să aleagă educaţia

Tuio semnează campania “Alegeri imposibile” şi, împreună cu United Way Romania, ajută 6500 de copii defavorizaţi să aleagă educaţia

Tuio semnează campania “Alegeri imposibile” şi, împreună cu United Way Romania, ajută 6500 de copii defavorizaţi să aleagă educaţia.

6500 de copii defavorizaţi sunt încurajaţi şi susţinuţi să aleagă educaţia fără îndoiala neîndeplinirii altor roluri. Desfăşurată în perioada decembrie 2018 – februarie 2019, campania “Alegeri imposibile” duce mai departe scopul United Way Romania cu input-ul creativ şi de expertiză digitală a agenției Tuio, fiind prima inițiativă importantă pe care ONG-ul o ia în mediul digital.

Egalitatea de şanse dispare atunci când un copil este nevoit să renunţe la educaţie din diverse motive cum ar fi contextul familial, economic sau social de zi cu zi. Nevoia de a-şi îndeplini alte roluri pe lângă cel de copil îi umbreşte nevoia de a se dezvolta. Şi aşa ajunge să îşi însuşească diverse “joburi” care nu sunt ale lui, sacrificându-şi, astfel, viitorul.

Din nefericire, în România numărul cazurilor de acest gen nu este deloc nesemnificativ, 30% dintre copii abandonând şcoala înainte de a împlini 18 ani. Supravieţuire sau dezvoltare, ei sau cei dragi. Sunt acele alegeri imposibile pentru care United Way Romania şi Tuio au făcut tot posibilul ca învingătoare să iasă cea firească – educaţia.

Pornind de la această grabă spre maturitate, de la datoria de a îndeplini un rol pentru care copiii nu sunt pregătiţi, landing page-ul campaniei a fost gândit ca o galerie de joburi unde poveştile copiilor devaforizaţi sunt aduse în faţa publicului. Bonă full-time, cărătoare de apă, menajeră sau bucătăreasă sunt doar câteva joburi mari pentru oameni mici.

Comunicarea campaniei a avut la bază o serie de short videos distribuite pe reţelele sociale prin mai multe postări ce spun poveştile copiilor, reuşind să atragă publicul în jurul unui subiect ce merită atenţia noastră, dar prea puţin abordat în mediul online.

 

Spălător de rufe

 

 

Adunător de cartoane  

 

 

Copil cu roabă și lemne  

 

  

 Fata cu rucsac și sticle 

  

  

Cei care vor să se implice încă mai pot dona 2 euro prin SMS la numărul 8844 cu textul VIITOR sau completând formularul cu plata online. Astfel, mai mulţi copii se vor putea bucura de ajutorul unui kit de învăţare, de emoţia nopţii dinaintea unei excursii, de epuizarea după un meci de fotbal, de plăcerea de a-ţi potoli foamea cu o masă caldă sau de multe alte lucruri fireşti la vârsta lor.

Până acum, rezultatele campaniei sunt îmbucurătoare, generându-se peste 6.000.000 de afişări. Datele arată că donaţiile generate din Campania online provin în proporție de 88% din SMS și 12% din formularul online.

 

Am crescut multe campanii, iar scopurile lor au fost diverse. De această dată, scopul nostru a fost să facem bine şi suntem bucuroşi că am putut face auzite vocile copiilor într-un mediu online tot mai zgomotos. Simțeam nevoia să ne implicăm în ceva caritabil, să ne facem cu adevărat utili, şi pentru asta le mulţumim celor de la United Way Romania că au avut încredere că împreună vom reuşi.”, spune Ludwig Petre (Managing Director Tuio).

 

Primul pas nu este niciodată uşor, iar noi nu am avut experienţa unei alte campanii digitale ample. De aceea am mers către Tuio, pentru creativitatea lor şi pentru încrederea pe care ne-au dat-o proiectele frumoase în care s-au implicat până acum. Nu avem nicio emoţie când spunem că a meritat, dovadă stau awareness-ul pe care l-a atins cauza şi donaţiile primite.” declară Cristina Damian (Executive Director la United Way Romania).

 

Echipele participante

Echipa Tuio:
Ludwig Petre - Managing Director, Andrei Gingirov – Media Director, Ghica Popa - Creative Director, Viorela Turcu - Senior Creative, Tatiana-Alexandra Vică - Social Media Manager, Luchian Abel - Copywriter, Alex Zamfir - Art Director, Mario Francisco - Art Director.

Echipa United Way România:
Cristina Damian - Executive Director, Ania Nedelcu - Resource Development Manager.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related