Oltea Zambori și marketingul cultural: Publicul taxează orice promisiune nerespectată. Trăim într-o eră a angertainment-ului

Oltea Zambori și marketingul cultural: Publicul taxează orice promisiune nerespectată. Trăim într-o eră a angertainment-ului

Cultura nu e greu de vândut, dar prejudecățile sunt greu de depășit, spune Oltea Zambori, Managing Partner PRbeta și organizator al conferinței Linked Culture, care va avea loc între 21 și 22 martie la Timișoara. Evenimentul este la a treia ediție și propune o întâlnire între operatorii culturali și specialiștii din domeniu, care vor povesti despre cum au reușit să miște comunități, despre ce fonduri culturale se pot accesa și prin ce metode, cât și despre cum se poate îmbunătăți felul în care sunt percepute evenimentele pe care le comunică sau le organizează. Printre invitații la eveniment se numără Erwin Kessler (directorul Muzeului de Artă Recentă (MARe) din București), Marius Chivu (Scriitor / Cronicar literar / Traducător), Luiza Vasiliu (Jurnalist / coordonator Scena9), Cristi Radu (director executiv Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu), Guido Janssens și Laura Coroianu (Managing Partner – Emagic / Director Awake Festival). 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Related