Sâni, femei de știință, muze agresate și cuvinte copleșitoare

Sâni, femei de știință, muze agresate și cuvinte copleșitoare

Vineri dădeam o tură printre proiectele speciale apărute de Ziua Internațională a Femeii, acelea activiste, fără drăgălășenii și pupici. 8 martie a fost insistent reprezentat anul acesta, cu campanii serioase, venite atât de la branduri cât și de la ONG-uri. Continuăm, așadar, cu un episod doi al temei.

Imposibil de ignorat a fost mesajul campaniei UNWomen, făcută de Havas, care a adus pe panourile din Londra și New York fețe de femei mai puțin cunoscute, din zone din acelea plictisitoare, ca știința și inovația, unde nu se cer bucle sau costume de baie:

Greu de ignorat au fost și sânii plutitori din Amsterdam, făcuți de 72andSunny:

Sau știrile unei zile obișnuite, extrase de agenția Fuel din Portugalia:

Miami Ad School, Germania, a reinterpretat o serie de picturi pentru Amnesty International:

HBO a lansat un spot care încurajează femeile să facă necazuri:

Budweiser a făcut o călătorie incomodă în trecut, și-a asumat reclamele sexiste și le-a transformat cu ajutorul agenției VaynerMedia: 

O aplicație de la ONG-ul Catalyst, făcută de Burns Group, arată cât contează cuvintele în discriminarea de gen:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related