Noua conducere a creației GMP Advertising. Matei Curtașu și Olivia Bașag: "Amândoi purtăm banderola de căpitan pe toate conturile"

Noua conducere a creației GMP Advertising. Matei Curtașu și Olivia Bașag: "Amândoi purtăm banderola de căpitan pe toate conturile"

Din octombrie, GMP Advertising are doi directori de creație. Olivia Bașag și Matei Curtașu sunt parteneri creativi egali, Co-Executive Creative Directors pe toate conturile agenției, care includ Rompetrol, Timișoreana, Ciucaș, Itsy Bitsy, Macromex (Edenia), City Grill, Patria Bank, Coca-Cola sau Cris-Tim. 

Olivia și-a început primii 10 ani de publicitate printr-un concurs câștigat în anul doi de facultate. Așa a ajuns să prindă o parte din "generația de aur" a publicității românești în McCann. De acolo, a zburat la BBDO și a pornit o relație de lungă durată cu telecomul, continuată și în GMP; a fost Group CD pe Romtelecom și a continuat să conducă echipele de creație pe contul Telekom. În schimb, Matei a fugit la Copenhaga imediat după liceu. De acolo, aproape că a făcut ocolul lumii în agenții: Saatchi & Saatchi Moscova, Hi-Res! și BBDO New York, HeimatTBWA Berlin, Havas NY și o perioadă de freelancing încheiată la venirea în România. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related