Demo de implementare: "Oscarul Voturilor" pus in practica la Cluj-Napoca

Demo de implementare: "Oscarul Voturilor" pus in practica la Cluj-Napoca

Ieri a fost ultima zi de desfasurare a concursului de creatie cu directie civica ”Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!”, iar astazi, pana ne auzim cu rezultatele, mergem un pic catre Cluj, unde locuieste unul dintre participantii inscrisi in competitie, Tudor Hossu. El a inscris o idee interesanta, numai buna de pus in practica in offline, despre care a povestit mai multe aici.  Insa multe idei din concurs au fost bune. Deci ce anume face din a lui Tudor una speciala? Ei bine, faptul ca a pus-o in practica deja, intr-un episod-pilot, alaturi de prieteni.

Mai jos gasiti un demo al propunerii ”Oscarul Votului”, care sugereaza amenajarea sectiilor de votare din orasele mari cu covoare rosii si panouri foto numai bune pentru selfie-uri. Evident, pe Tudor l-am luat si la cateva intrebari. Ne-a spus ca, fie ce-o fi in competitie, planuieste ca in Cluj sa implementeze cateva astfel de panouri pe cont propriu si, desigur, cu binevointa Primariei.

 

Declic spre demo

Tudor: Eu sunt un om pragmatic. De multe ori am observat idei foarte bune, atat ale mele, cat si ale colegilor sau prietenilor, abandonate din cauza prapastiei teorie-practica. Foarte multe idei si proiecte sunt excelente pe foaie, fie ea offline sau online, dar greu sau diferit de implementat. Din acest motiv, am decis sa vad cum se poate realiza acest proiect, cum ar arata si ce efect ar avea. Evident a fost o diferenta intre ce imi imaginam si ce a iesit - mica, dar totusi.

Etapele nu au fost neaparat dificile sau multe. In primul rand, am cautat mai multe fotografii de la diferite evenimente. Oscaruri, Grammys etc. Am conceput un panou adaptat cu mesaje neutre pentru participarea la vot. Si am gandit cum se poate face un astfel de panou pentru VIP-uri.

A urmat covorul rosu, care e prelata colorata in masa. Ne-am pus pe treaba, a durat o ora - ora si jumatate. Si am avut panoul. Cel mai greu a fost sa adun lumea in timp extrem de scurt. 

 

Unde e amplasat panoul?

Panoul l-am facut la locatia noastra, la firma, in interior. Am incercat sa limitez fotografiile strict la panou, pentru ca nu sunt interesat sa fac reclama companiei. Pentru mine, prioritar era sa fac acest panou sa vad cum arata si sa demonstrez ca se poate.

 

Costuri 

In jur de 30-40 de euro. Nu sunt scumpe materialele. De aceea cred sincer ca, daca exista buget, se poate implementa proiectul la nivel national, in 1.000-2.000-5.000 de sectii de votare. Depinde de fondurile alocate si cine le aloca.

 

Ce planuri aveti cu set-up-ul?

Imi doresc foarte mult sa il pun in aplicare. Insa eu nu dispun de resursele necesare de a implementa acest proiect la nivel national. Dar indiferent de ce se va intampla, la Cluj-Napoca il voi implementa cu siguranta.

Cel putin 5-10 astfel de panouri imi doresc sa le implementez pe cheltuiala mea. Asta, daca vom primi autorizatie de la Primarie. Insa sunt optimist. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related