Leo Burnett este Agenția Anului la Premiile Effie 2019

Leo Burnett este Agenția Anului la Premiile Effie 2019
  • Agenția câștigă acest premiu important pentru al doilea an consecutiv
  • Telekom România, unul dintre clienții strategici ai Leo Burnett, a câștigat premiile “Clientul Anului” și “Brandul Anului”

Leo Burnett România este, pentru a doua oară consecutiv, Agenția Anului la Premiile Effie România 219, obținând, la Gala de Premiere ce a avut loc ieri seară, la Ateneul Român, un număr de 9 premii – 4 Gold, 1 Silver și 4 Bronze.

Alte 2 premii importante – Clientul Anului și Brandul Anului – au fost câștigate, tot pentru al doilea an consecutiv, de către unul dintre clienți strategici ai agenției, Telekom România. Împreună, Telekom și Leo Burnett au obținut nu numai cele mai importante premii ale serii, ci și cele mai multe trofee Gold, pentru campaniile Hotelekom, Vloggemon GO și Don’t let yourself be fooled.

În acest an, agenția a avut un număr de 19 nominalizări la Effie, pentru campanii derulate pentru toți clienții alături de care a participat la această prestigioasă competiție: Telekom România; Kaufland România; Procter&Gamble România; Samsung România și Hochland România.

La Gala de Premiere de ieri seară, Leo Burnett a obținut premii la categoriile Brand Experience – Hotelekom/Telekom România și Vloggemon GO/Telekom România – GOLD; Seasonal Marketing – Hotelekom/Telekom România și Don’t let yourself be fooled/ Telekom România – GOLD; Telecommunications – Don’t let yourself be fooled/Telekom România – SILVER și The Unsubscription/Telekom România – BRONZE; Use of Influencers – Vloggemon GO – BRONZE; Media Idea – Vloggemon GO/Telekom România – BRONZE; Shopper Marketing – Bunorama/Kaufland România – BRONZE.

 

“Am obținut aceste rezultate pentru al doilea an consecutiv, lucru care nu se putea întâmpla fără parteneriatele senzaționale pe care le facem cu clienții nostri, cărora le mulțumim pentru inspirație și sustinere. Brief-urile primite și felul în care le rezolvăm împreună cu ei ne fac profesioniști mai buni cu fiecare proiect.

Ceea ce ne bucură este și faptul că punctele obținute în gală au fost obținute din nominalizările și premiile pentru toți clienții cu care am înscris proiecte: Telekom, Kaufland, Hochland, P&G și Samsung.  Mai mult, vorbim de campanii și proiecte foarte diverse: de la campanii de repoziționare de brand la innovative media idea, de la campanii digitally led la collectible promos, de la campanii care încearcă să rezolve o problemă socială la inițitative axate pe vânzări.

Asta arată că produsul Leo Burnett este unul divers, sincronizat cu tot ceea ce se întâmplă acum – vorbim de o eficiență 360, cu rezultate clare în business-ul clienților noștri și, iată, cu apreciere și în competițiile industriei”, a declarat Diana Alexa (Managing Director al Leo Burnett România).

#bineleo #bravoechipa

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related