[Reguli de pitch] Mădălina Oanță (Propaganda Brand New): Ar fi ideal ca lucrurile să se întâmple fără sprijin extern intenționat, ci mai mult prin măsuri autocorective

[Reguli de pitch] Mădălina Oanță (Propaganda Brand New): Ar fi ideal ca lucrurile să se întâmple fără sprijin extern intenționat, ci mai mult prin măsuri autocorective

Lipsa schimbărilor reale în desfășurarea pitchurilor - problemă, crede Mădălina Oanță, Branding Director Propaganda Brand New, țin de un model de lucru preluat și perpetuat, de contextul a favorizat acest tipar, de lipsa informării și înțelegerii procesului, de proiectarea propriei experiențe către alți parteneri.

În continuare există clienți care fac pitch-uri de formă, punând agențiile să lucreze degeaba, care nu dau feedback sau cel mult anunță că proiectul se pune în stand by pe termen nedefinit, fără să discute propunerile prezentate, astfel încât să rămâi cu vreun learning.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related