Daca #eunu , atunci cine?

Daca #eunu , atunci cine?

Dupa ce s-a incheiat povestea metrului de autostrada, in care hashtagistii #sieu au bagat mare in speranta ca Moldova se va mai uni o data cu restul tarii, uite ca august vine cu un nou diez (#): SiNoi, dublat de #EuNu si #faraviolenta. Cred ca la noi e inca in formare povestea asta a hashtag-urilor.

Lumea inca inca nu le foloseste la adevarata lor valoare decat atunci cand simt ca-i priveste direct si cand simte efectul imediat.

Pagina si campania #SiNoiEuNu a debutat la final de iulie si are deja cateva postari de la oameni mai mult sau mai putini cunoscuti, de la noi din tara si din afara. Lipsesc obisnuitele vedete, asa ca printre ei se numara Adrian Hadean, Cristian Danilet, Vincze Zoltan, Micha Mendel, Valeriu Nichitean si multi altii, e de ajuns sa tastezi pe FB #EuNu si poti vedea toate mesajele.

 

Iata ce trebuie sa faci sa iei parte la campanie:

1. Scrie sau printeaza pe hartie sau carton mesajul pe care vrei sa il transmiti;
2. Fa o poza in care sa apari tu impreuna cu mesajul tau;
3. Adauga hashtag-urile #eunu si #sinoi
4. Post your picture with the hashtags and any additional message you want to share;
5. Incurajeaza-ti prietenii, familia, colegii sa ia si ei parte la campanie;
6. Ia atitudine si actioneaza in viata reala - nu doar pe social media - pentru a te opune tuturor formelor de violenta bazata pe gen si violentei impotriva femeilor. Vom munci pentru a ne asigura ca fiecare fiina umana din societatea noastra este in siguranta si are libertatea de a nu trai cu frica sau expusa la violenta, tortura, viol, hartuire si abuz - acasa, in societatea noastra, la locul de munca si in orice alt mediu.

De pe pagina lor am aflat ca eurobarometrul special asupra violentei de gen, realizat in vara acestui an si publicat in noiembrie, arata ca 55% dintre repondentii din Romania sunt de acord cu afirmatia ca exista situatii in care contactul sexual fara consimtamant este justificat. Cu alte cuvinte, jumatate dintre noi sunt gata sa impinga limitele, chiar daca li se “da cu flit”. Deci e greu sa intelegem ca NU inseamna de cele mai multe ori fix ceea ce e: “Nu ma atinge, nu vreau sex, nu te plac”. Poate aici ar mai fi de umblat la noi in cap, sa acceptam si ca uneori nu merge si asa, ca trebuie acceptata realitatea asa cum e ea.

Dupa cazul Caracal, rupt parca din Tacerea Mieilor, o astfel de campanie e binevenita, si probabil vom vedea din ce in ce mai multi oameni alaturandu-se demersului. Ce zici, te bagi #situ?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related