Cum diferă căutarea de pe mobil vs desktop? Răspunsul îl dă HUMANIZE la conferința internațională de marketing EMAC, după un experiment cu eye tracking

Cum diferă căutarea de pe mobil vs desktop? Răspunsul îl dă HUMANIZE la conferința internațională de marketing EMAC, după un experiment cu eye tracking

HUMANIZE – Research Center for Digital Products a fost acceptat la una dintre cele mai mari conferințe internaționale de marketing, EMAC Regional, cu primul studiu despre web search realizat folosind tehnologia eye tracking. Patricia Bertea și Alexandra Huțanu, oamenii din spatele HUMANIZE, vor participa în septembrie la evenimentul organizat în Saint Petersburg.

Studiul, intitulat „To a better understanding of mobile versus desktop search behavior – a research proposal”, analizează comportamentul de căutare pe Google al utilizatorilor – diferența de comportament dintre căutarea de pe dispozitivele mobile și de pe dispozitivele de tip desktop, comportamentul față de reclamele plătite versus rezultatele organice. Cercetările anterioare au arătat că există discrepanțe semnificative atât între căutarea pe Google realizată de pe mobil și cea realizată de pe desktop, cât și între reacțiile la rezultate plătite versus organice. Totuși, puține studii integrează cele două perspective, mai ales în comerțul electronic, un domeniu în continuă creștere.

Patricia Bertea, fondator și cercetător @HUMANIZE:

„Acceptarea la EMAC este o confirmare atât a importanței subiectului cercetat – web search, cât și a valorii studiului nostru. Știm cât de importante sunt datele culese prin intermediul eye trackingului și ne bucurăm să vedem recunoaștere și din partea altor specialiști. Sperăm ca beneficiile tehnologiei să fie apreciate și la nivelul României.”

 

Alexandra Huțanu, cercetător junior @HUMANIZE:

„Este o onoare să fim acceptate la o conferință de o asemenea anvergură chiar cu primul studiu realizat de noi. Ne dorim să aducem mediul academic cât mai aproape de cel de business și să găsim noi oportunități de colaborare. De asemenea, prin proiectele noastre, ne dorim să educăm publicul cu privire la importanța cercetării de marketing.”

 

HUMANIZE este primul centru de cercetare pentru produse digitale din România. Înființat în Iași, are la bază o tehnologie eye tracking de ultimă oră, care permite înregistrarea privirii utilizatorilor în timp real.

EMAC (European Marketing Academy) a fost înființat în 1975, cu scopul de a crea o platformă pentru specialiștii de marketing – cercetători și practicieni. Din 2007, EMAC a început să organizeze conferința regională. Anul acesta, evenimentul ajunge la cea de-a zecea ediție, intitulată “Innovations in Marketing Models and Customer Experience Management: Emerging Markets Perspectives”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Related