Aici era să moară un om

Aici era să moară un om

Ei merg la muncă cu frica în sân. Din cauza unor pietoni care trec neregulamentar linia de cale de ferată. Aproape zilnic, cineva moare. Aproape moare. În mintea mecanicului de locomotivă, care abia de reușește să oprească trenul, deja a murit. Fiecare din acești pietoni au un impact emoțional puternic asupra conducătorilor de tren.

Pentru Săptămâna siguranței feroviare, KiwiRail, TrackSAFE Noua Zeelandă și DDB au lansat o campanie în memoria celor care aproape au murit sub ochii mecanicilor de tren.

Jumătăți de cruce sunt instalate lângă căile ferate unde cel mai des oamenii traversează liniile neregulamentar. Fiecare monument având un cod QR, care leagă un videoclip unic cu o istorie reală. Simbolul unei jumătăți de cruce reprezintă cât de aproape s-ar fi produs o fatalitate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related