[Pe strada lui George] Arpad Rezi: Arata-mi ce arta stradala ai si iti voi spune in ce fel de oras locuiesti

[Pe strada lui George] Arpad Rezi: Arata-mi ce arta stradala ai si iti voi spune in ce fel de oras locuiesti

Dar daca am gandi altfel? Daca ne-am gandi mai intai in ce fel de oras ne-ar placea sa locuim si am porni de acolo? Asta e misiunea artistilor, pana la urma: sa ia realitatea si sa o duca mai departe, in straturile idealului sau ale emotiei, ale posibilului si ale interogatiei. Asta vrea si George de la Bucuresti: sa il upgradeze si sa il transforme prin arta. A inceput cu podul Aurel Vlaicu din zona Pipera pe care l-a transformat in galeria #GeorgeStreetArt, prin lucrarile unor artisti de seama. 

Dar galeria este incompleta si metamorfoza urbana continua. Artistii care vor sa isi puna amprenta asupra orasului sunt asteptati in competitia Future Artists @ George Street Gallery. Patru stalpi au fost rezervati pentru castigatori, iar propunerile au inceput sa apara.

Intre timp, avem cateva sfaturi si ponturi din partea juriului. Incepem cu Arpad Rezi, Co-creative director Mainstage Agency, care indeamna participantii sa nu se sfiasca sa isi foloseasca tolba cromatica. Bucurestiul are nevoie de ea.  

 

Sfat pentru participanti

In primul rand sa se exprime intr-un stil personal. E cel mai important.

In al doilea rand, pentru ca proiectul vrea sa infrumuseteze o zona gri a orasului, e de preferat sa intre in tolba cromatica adanc. O lucrare ca o explozie de culoare va fi cu siguranta mult mai apreciata.

 

Integrarea lui George in lucrari

George e ca tine. Este sloganul cu care s-a manifestat brandul. Vocea personala a artistului va deveni vocea George.  Integrarea personalitatii fiecarui participant este in ADN-ul George. 

 

Asteptari

Stand alaturi de cei mai importanti artisti ilustratori/street artisti romani si lucrarilor lor stacheta este foarte ridicata. Ma astept la lucrari de calitate in registre de interpretare cat mai diverse.

 

Ponturi & insights

Tema principala este Upgrating the city. O tema destul de larga pe care fiecare o poate nisa intr-o zona personala. Apoi  sa urmareasca modul in care a comunicat brandul George pana acum in special paleta cromatica.

 

Criterii de evaluare

Criteriul meu va fi: Va pierde orasul si acest proiect daca aceasta lucrarea nu ar fi selectata?

 

Relatia ta cu arta stradala 

Arata-mi ce arta stradala ai si iti voi spune in ce fel de oras locuiesti. Mesajele stradale/arta stradala sub diferite forme exista din Grecia / Roma antica. Arta stradala e parte din viata orasului.

Daca consideram si graffitti-ul ca o forma a acestei categorii de arta, e cea mai directa, nefiltrata si accesibila. E facuta de oameni fara studii de specialitate in cel mai mare procent.

 

O lucrare care ti-a atras atentia

Pe langa lucrarile deja prezente in proiectul George imi vine in minte, si e tot o lucrare comisionata, posterul realizat si ca pictura murala de Raluca Bararu pentru Netflix.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Branded


Related