INNA lansează INNAMag, propria revistă online, unde artista împărtășește o parte din viața și experiențele ei

INNA lansează INNAMag, propria revistă online, unde artista împărtășește o parte din viața și experiențele ei

INNA lansează INNAMag, propria revistă online, un vis devenit realitate pentru artistă, unde aceasta scrie despre oameni dragi pe care îi respectă, despre lucruri pe care le apreciază și pe care le recomandă, împărtășește multe fotografii realizate de-a lungul timpului, povestește despre ex-periențele sale în jurul lumii, dar și multe alte surprize!

INNAMag va fi disponibilă pe site-ul innaofficial.com.

"Hei, party people! Lucrez de mult timp la acest proiect și mă bucur să vă prezint INNAMag. Get the party started și hai să descoperiți primul număr, Summer Never Ends, cu două interviuri sur-priză și un nou shooting. Have FUN!", a spus INNA.

 

Primul număr al revistei conține un interviu exclusiv cu fotograful Edward Aninaru, cel care a realizat și shooting-ul de copertă, călătorie alături de INNA „înconjurul lumii într-o lună”, România văzută prin ochii artistei, recomandările ei pe diverse subiecte, dar și un quiz cu nimeni alta decât ANTONIA.

Pentru cel de-al doilea număr al revistei, INNA își propune să introducă o rubrică specială, prin care fanii pot alege subiectul pe care aceasta să îl abordeze! Astfel, aceștia pot trimite ideile lor la adresa [email protected], iar artista va alege tema!

 

Anul acesta, INNA a lansat albumul „YO”, un album sincer, intens, scris cu multă iubire și since-ritate, din suflet, chiar de artistă și produs de David Ciente, alături de care a mai colaborat pentru „Ruleta”, „Gimme Gimme” și „Nirvana”. Albumul a fost lansat de Global Records în colaborare cu ROC Nation, labelul lui Jay-Z, care reprezintă artiști de top precum Rihanna, Shakira, Mariah Carey, Damien Marley, Miguel, Willow Smith.

“YO” include 11 piese, fiecare spune povestea unui alt personaj, unei alte stări pe care INNA simte că le-a trait în altă viață.

Piesele se numesc “RA”, “Contigo”, “Iguana”, “Si, Mama”, “Sin Ti”, “Locura”, “Fuego”, “Tu Manera”, “La Vida”, “Gitana”, “Te Vas”. Pentru fiecare dintre ele, artista a filmat câte un videoclip cu NGM Creative (Bogdan Păun – regizor și Alex Mureșan – DoP), producție video Loops Production.

INNA a performat în peste 800 de concerte, are peste 11 milioane de fani pe Facebook, 1.4 mili-oane de fani pe Twitter și 2.7 milioane de fani pe Instagram.

De curând, INNA a atins un nou record pe YouTube: are 3 miliarde de vizualizări pe propriul canal de YouTube și peste 5 milioane de abonați.

De asemenea, pe YouTube în general, are peste 4 miliarde de vizualizări, poziționându-se pe locul 91. Artista devansează nume mari precum Justin Timberlake, Thalia, Jessie J, Avril Lavigne, Lana del Rey, Red Hot Chili Peppers, Kygo, Sean Paul sau Kanye West.

Albumul ”YO” este disponibil pe innaofficial.com, pe magazinele digitale și în rețeaua Cărturești. Fanii pot fi aproape de INNA și pe platforma yosoyinna.com unde vor primi content exclusiv despre albumul ”YO” și despre cele mai recente lansări ale artistei.

Platforma Global, formată din Global Records, casă de discuri, Global Booking, agenție de impre-sariat și organizare de evenimente și Global Talent United, agenție de talente care reprezintă artiști de top precum INNA, Antonia, Carla's Dreams, Delia, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek, Alina Eremia, AMI, Minelli, 5Gang, DJ Project, Gran Error, SICKOTOY și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Gina Pistol, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related