Articole care fac referire la SELLY
eMAG Black Friday 2025: „Pregătește-te să vrei mai mult” – campania care a făcut din dorință o strategie și din shopping un fenomen cultural
[Descifrat 3.0] Selly: Trebuie să poți să te adaptezi pe moment la ceea ce se întâmplă, lumea e în continuă schimbare, și viteza de adaptare e mult mai importantă decât pretenția de a cunoște viitorul
FCB Bucharest câștigă Bronze la Effie Awards România 2025 cu lansarea TOO MUCH Takis – campania care a provocat Gen Z să fie “prea” ei înșiși
MTH Digital marchează un an de colaborare cu Franui în 10 țări din CEE, livrând rezultate deosebite în digital marketing
[REC și la podcast] Alexandra Nistor: Urmărim să aflăm mai multe despre profesorii noștri și despre oamenii cu care poate ne vom întâlni în domeniu. Un fel de bonding
[Noii jurnaliști] Andreea Vîlcu: Am învățat că e important să păstrezi contactul cu cei care te citesc și realitatea lor, că Dumnezeul reporterilor există, dar trebuie să te găsească pe teren și că e important să rămâi curios
[Stand-up pe bune] Alex Ioniță: Stand-up-ul nostru e bun, trebuie doar dezvoltat ca infrastructură. Ca toată țara până la urmă
Ioan Maxim: Suntem tentați în a comunica un bun cultural cât mai light, cât mai simplu și atrăgător, ca să vină lumea. Dar e o capcană
Social Media Stars Index, realizat de Starcom România pentru luna mai: Inna pe primul loc în topul creatorilor de conținut
Social Media Stars Index, topul celor mai urmărite conturi online în luna martie este prezentat de Starcom România
[Gen Z] Mihaela Craciunescu: In lumea lui Abi Talent, 5Gang si Lino Golden, Generatia Z se vede la fel ca in studii. Asta e continutul pe care il produc si e foarte valoros
[Gen Z] Raisa Soare: Nu vor ca brandurile să le spună cine ar trebui să fie, ci așteaptă de la ele să se muleze pe cine sunt ei de fapt
[Netflixizarea] Monica Felea: Online-ul e ca o junglă cu de toate, trebuie să cauți mult până găsești ceva valoros. Sala de cinema face o selecție
[Gen Z] Alina Silivestru: Sunt mult mai conștiincioși când vine vorba de sănătate și sustenabilitate. Un pic mai reticenți față de job-uri, branduri și activități care nu aduc plus valoare vieții lor
Ciprian Susanu, Formula4: 2021 și trendurile digitale care vor influența relevant industria de marcomm locală
Peste 1.000.000 de oameni au văzut cum se acordă primul ajutor datorită proiectului #LeapșaPentruViață
Ovidiu Stancu: Comedia este singurul gen de film care se poate bate la încasările din cinematografele românești cu filmele străine și poate să câștige







![[Rewind & Play] Cezar Panait: Cuvântul anului rămâne doomscrolling, e greu să fie detronat](https://media.iqads.ro/2024/11/cezar-panait-next-advertising-2024-cover-410.jpg)




















![[Gen Z] Miruna Antonescu: Sunt generația cu 3 părinți, mama, tata și Internetul](https://media.iqads.ro/2021/03/poza-miruna-antonescu-cover-410.jpg)













