O campanie trista cu scop

O campanie trista cu scop

Ce cale lunga e de la gorila care batea la tobe in spotul Cadbury din 2007 pana la tristetea asta de spot de acum cateva zile. Dar stai asa, ca e o campanie trista cu un scop. Batranii din UK, peste 1,4 milioane mai exact sufera de singuratate, 225 de mii nu vorbesc cu nmeni timp de o saptamana. Iar ciocolata doneaza 30 p din fiecare bucata catre Age UK, pentru a ajuta la inceperea unei conversatii cu cei uitati in urma de soarta.

Campania“Donate your words” făcut de VCCP propune chestii simple, cum ar fi sunatul unei rude mai in varsta sau un “Hello” din cand in cand. Si o face prin spoturi si testimoniale bine lucrate, de parca iti vine sa pui mana pe telefon si sa le urmezi sfatul.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related