Cât un veac de singurătate

Cât un veac de singurătate

Obișnuim să mergem cu nasul pe sus, sau în telefon, fără a mai observa pe cineva din jur. Suntem ancorați în treburile noastre cotidiene, care vin peste noi întotdeauna. Și pornim la maraton. Fugim să economisim timp, iar uneori cuvinte.

Cadbury, Age UK și Sky Media s-au unit pentru o campanie nobilă: Donate Your Words. Totul a pornit de la cercetările efectuate de Age UK care arată că 225.000 de persoane în vârstă din Marea Britanie pot petrece o săptămână întreagă fără să vorbească cu cineva.

Campania a început în luna septembrie cu un spot în care un domn în vârstă a zâmbit, iar cei care l-au privit abia de-și țineau lacrimile să nu să se rostogolească pe obraji. E generos în emoții.

Pentru a înțelege cu adevărat experiența oamenilor în vârstă care își petrec viața singuri, Sue Perkins, comediană, scriitoare, prezentatoare de radio și TV, s-a angajat să stea 30 de ore în izolare completă, fără gram de comunicare. A crezut că va fi ușor. Cum să nu fie?! 30 de ore în care nimeni nu vrea nimic de la tine. Ai, în sfârșit, de necrezut, TIMP. Dar lucrurile s-au dovedit a fi mai puțin optimiste. 

Experiența ei a fost înregistrată și face parte din cea de-a doua etapă a campaniei publicitare a brandului de ciocolată Cadbury.

Pe cine mai mustră conștiința, atunci când trece pe lângă vecini fără a da un „bună ziua”? 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related