Ia-ti, mireasa, pofta buna

Ia-ti, mireasa, pofta buna

Pentru mireasa, nunta incepe dinainte sa il cunoasca pe mire – incepe cu un vis din adolescenta. Apoi, toata treaba e ca mirele nominalizat sa ii poata implini nunta asa cum a visat-o. Cu 180 de invitati, fiecare asezat in functie de fiecare. Cu o formatie care sa ii ridice de unde s-au asezat. Cu o rochie de mireasa mai alba decat in orice reclama la orice detergent. Cu multi cavaleri de onoare. Cu verighete stralucitoare. Cu porumbei. Iar in meniu, KFC.

Un moment, va rog. S-a trezit mireasa. Asta nu e din visul ei. Nu. Dar e din ambitia KFC Australia, care a creat un meniu special pentru mire si mireasa, ce include decoratiuni tematice pentru nunta. Si spun ambitie, pentru ca e nevoie de multa “prajeala” pentru a aduce ceva din viata de zi cu zi, in cea mai importanta zi.

KFC Weddings este limitat pentru 6 cupluri care se vor casatori pana in Mai 2020.

Daca s-ar fi desfasurat in Romania, aceasta campanie ar fi fost argumentul perfect al generatiei Y, cea care se afla in plin sezon al nuntilor, in conflictul cu parintii pentru tipul de nunta preferat – traditional vs modern. Avand in vedere setarea pe acceptarea neconditionata a noului al generatiei amintite, sa mananci KFC la propria nunta s-ar putea transforma dintr-o aroganta, intr-o noua paradigma.

Campania este realizata de Ogilvy Sydney.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related