[Reguli de pitch] Claudia Chirilescu (Spoon): Intr-o piata mica, guvernata de aceiasi jucatori de aproximativ 20 de ani, regulile se schimba greu

[Reguli de pitch] Claudia Chirilescu (Spoon): Intr-o piata mica, guvernata de aceiasi jucatori de aproximativ 20 de ani, regulile se schimba greu

Am vorbit despre pitchuri cu creativi, oameni din companii, owneri de agentii, marketeri, publicitari care lucreaza in afara granitelor. Acum vorbim cu specialistii din agentiile de media: care e specificul pitchurilor in acest domeniu, ce schimbari au avut loc in ultima perioada, care sunt cele mai frectvente probleme?

Claudia Chirilescu, Director General Spoon, spune ca nu i-au placut niciodata pitchurile. Ea crede in parteneriate. 

 Daca ne-am schimba prietenii la max 3 ani, cum ne-am simti? De ce in business trebuie sa fie diferit? De ce, dupa ce ai dezvoltat o relatie cu o alta companie, ai petrecut cu oamenii acestia sute de ore in intalniri, te-ai bazat pe sfatul lor, ai avut incredere tu in ei si ei in tine, totul se sfarseste?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related