[Reguli de pitch] Costin Buta (WOPA): Procurement. Excel. Scump (dacă primești un „dincolo era mai ieftin” e chiar bine)

[Reguli de pitch] Costin Buta (WOPA): Procurement. Excel. Scump (dacă primești un „dincolo era mai ieftin” e chiar bine)

După vreo 2000 de proiecte și 300 de pitch-uri în diverse discipline ale comunicării la care a participat în 15 ani de când lucrează în industrie, Costin Buta, Managing Partner la WOPA, conturează tabloul înainte și după: 

Pe vechi era așa: te vedeai cu clientul, aveai cum se zice acum chemistry meeting, clientul se pregătea dinainte, îți crea cadrul să performezi, chema de obicei maxim 3 agenții, ți le zicea, știai bugete, îți dădea resurse, întâlniri și telefoane, dădea feedback pertinent, știa șă facă diferența între o idee și o execuție tactică. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Since 2010, WOPA has stood for Weapons of Public Attraction. Or When Other Perspectives Appear. Or Want Only Powerful Ads. Call it what you want — the point is, we make things people can’t ignore. Some... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related