[Reguli de pitch] Manuela Vasiliu (United Media Services): In perioada post-criza, presiunea pe costuri/saving-uri a crescut foarte mult

[Reguli de pitch] Manuela Vasiliu (United Media Services): In perioada post-criza, presiunea pe costuri/saving-uri a crescut foarte mult

Industria de advertising se maturizeaza in toate aspectele ei, implicit si procesele de selectie a partenerilor de business se imbunatatesc, crede Manuela Vasiliu, Deputy Managing Director United Media Services. În ultima vreme, Manuela a observat mai multe semnale pozitive de la brief-uri complete, cu multe date utile, la o transparenta crescuta din partea clientilor, deschidere mai mare in a explica challenge-urile business-ului lor cat si obiectivele pe care le urmaresc. Ea povesteste ce efecte a avut Ghidul de Pitch, ce probleme exista in organizarea pitchurilor si care e, totusi, partea lor buna.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related