Spune-mi ce culoare are stresul tau, ca sa iti spun cine esti

Spune-mi ce culoare are stresul tau, ca sa iti spun cine esti

Stresul. Adica tema pe care primesti notificari in Chrome cu gandeste pozitiv sau muta-te pe o insula exotica. Sau reactia naturala pe care o ai pentru ca nu stii cum sa opresti aceste notificari. Sau cele despre ce a facut aseara Justin Bieber. Sau mancarea preferata a lui Bill Gates. In fine. 

Realitatea este ca stresul ne afecteaza in moduri pe care nu le stim, pentru ca nu le vedem. Este greu sa controlezi ceva ce nu vezi.

Compania de asigurari medicale Cigna, impreuna cu McCann Hong Kong, au creat o campanie de advertising experiential prin care oamenii sa isi poata vizualiza stresul pe un ecran, in timp real.  

O echipa formata din doctori, programatori si designeri au folosit un device care monitorizeaza undele cerebrale, un senzor pentru ritmul cardiac si un dispozitiv care masoara gradul de transpiratie, pentru a compune o imagine dinamica care sa reflecte efectele stresului asupra organismului.

Provocarea a fost cum sa ilustreze datele tehnice intr-o compozitie estetica, iar solutia a fost sa le reprezinte prin fluide care au forme si stari diferite de control, cum ar fi apa sau fumul. In acelasi timp, au implementat harti termice pentru a reda intensitatea nivelului de stres.

Concluzia este ca odata ce poti vedea stresul si modul in care iti influenteaza mintea si corpul, atunci poti pune la punct un plan pentru a-l controla.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related