Trebuia sa radem, dar am uitat

Trebuia sa radem, dar am uitat

”Cand vine vorba de sunet, imaginea nu inseamna nimic”. Cu vorba asta stramoseasca de duh se incheie seria de 3 spotulete facute de MullenLowe pentru colosul in materie de sunet, Senheiser. Cumva, isi taie singuri craca audio de sub picioare. De ce ai mai face spoturi de imagine, daca oricum ea nu e importanta? Mai ales cand folosesti ca locomotiva de brand noile casti wireless, a caror calitate, oricat ai da-o din copy si din umor, nu se pot apropia de ce inseamna perfectiune pe sound.

E un umor nemtesc acolo, probabil care ne scapa, tre’ sa le vedeti si voi in context si de cateva ori, ca sa intelegeti ce zic. Cu insistenta pe spotul cu DJ-ul, in care acesta arunca pe langa cos.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related