Alegerile, ciocolata si experimentul

Alegerile, ciocolata si experimentul

Nici n-a inceput oficial campania electorala si deja avem parte de surprize. Asa cum se presupunea, in spatele candidaturii independente a lui Toma Corunt la prezidentiale era Rom si intentia de a crea senzatii tari pentru a atrage atentia asupra alegerilor.

Actorul care l-a interpretat pe candidatul in cauza si-a recunoscut statutul si a indemnat oamenii sa iasa la VOT, cuvant care inlocuieste numele brandului pe ambalajul produsului.

 

Ce a pornit insa ca o campanie anonima, s-a transformat intr-un experiment. Se pare ca romanii pot fi usor convinsi de un individ prezentabil si carismatic, atat timp cat are un discurs focusat pe succes. Si cat timp dovedeste ca el a reusit in viata.

Pentru ca principalul clip de promovare al campaniei a fost plauzibil (abia daca intrai pe site-ul coruntpresedinte.ro sau pe pagina lui de Facebook, gaseai promisiuni absurde cum ar fi construirea a cate un km de autostrada pe an sau impozitarea diasporei) o parte dintre romani i-a dat credit lui Toma Corunt si-ar fi fost gata sa il voteze, iar cei care au inteles ca este vorba de un pamflet, au indragit personajul la fel de mult si si-au exprimat regretul ca nu il pot vota. 

De observat ca pe coperta paginii de Facebook a paginii Rom Autentic, steagul apare cu culorile in ordine, desi in campania fictiva culorile apareau invers.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related