Cine vine la interviu? Finalistii care lupta pentru un loc din echipa lui George sunt aici

Cine vine la interviu? Finalistii care lupta pentru un loc din echipa lui George sunt aici

Retetele nu sunt suficiente. Si nici manualele invatate la scoala.
Ideile trebuie sa aiba curaj sa poata zbura de pe hartie, dar, in acelasi timp, sa ajunga cu sens in fata consumatorilor.
Neconventionalul sta sus, omniprezent in 2019, in toate briefurile care se respecta, dar cum poate fi folosit cel mai bine in relatia brandurilor cu consumatorii lor? Toate brandurile vor sa fie speciale si sa faca lucruri nemaivazute, impresionante, WOW, fantastice si supercalifragilistice, mai ales acum, cand asteptarile consumatorilor sunt din ce in ce mai ridicate. Doar unele reusesc insa. 

De cand s-a lansat, George, primul banking inteligent din Romania, este neobosit in a cauta moduri noi de a se intalni cu consumatorii lui.
Inclusiv pe 3 kilometri de arta, sub podul Aurel Vlaicu din Pipera. Sau la Art Safari. Sau in orice context cu muzica, tehnologie si entuziasm.

Acum o luna a lansat o provocare si pentru oamenii din industrie: un concurs de idei neconventionale prin care cauta un marketer neconventional pentru intregirea echipei sale de marketing.

Mai multi specialisti curajosi s-au inscris in concurs si au trimis propuneri cat mai neauzite, special gandite pentru un brand cu o personalitate atat bine conturata.
Se stie si s-a vazut doar ca George e pasionat de arte vizuale, muzica si design, il incanta orice inseamna inovatie tehnologica, se simte ca acasa in mediul urban, pe care vrea sa-l transforme continuu.

Juriul a evaluat si a notat propunerile in functie de elevanta actiunilor pentru target, strategie si creativitate, motivatia pentru a face parte din echipa George. Pe tot parcursul concursului am vorbit cu cei care fac parte deja din echipa lui George: Despre începuturile lor în marketing, unii chiar de pe vremea misionariatului cardurilor în România, etapele lor de evoluție în acest domeniu și învățăturile de până acum, care sunt provocările din domeniul serviciilor bancare, unde se ascund capcanele neconvenționalului și ce așteptări au pentru noul coleg.

Juriul, alcatuit din Adrian Saveanu - Brand Manager George, Adrian Stanciu - BTL Expert, Ana Maria Ghiurca - Head of Online Marketing, Anca Luca - Senior Brand Manager Corporate, Bogdan Lefter - Senior Brand Manager Core Products, Catalin Ionita - Communication Manager, Cornelia Plesoianu - BTL Manager, Gabriela Nicolae - Brand Manager Core Products, Ionut Stanimir - Director de Marketing si Comunicare Corporativa, Laura Andrei -  Head Of Marketing, Nicoleta Deliu - Head of Communications si Rodica Popescu - Insights Manager, a analizat, a cântarit, a punctat si a votat. 

Cele trei propuneri castigatoare primesc câte 500 de euro, pentru efort, creativitate si nivel de chimie atins cu George doar din vazute si auzite. 

Urmeaza intalnirea fata in fata.
Echipa George/BCR ii va chema la interviu pe cei intrati in top 3. 

  • Locul I  -  Bogdan Chirita / media din jurizare: 9
  • Locul II - Dragos Cirstea / media din jurizare: 8.5
  • Locul III - Ilie Alexandru / media din jurizare: 8.4

Le tinem pumnii in etapele urmatoare si le uram un drum cat mai lung in marketing si la cat mai multe idei WOW. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Branded


Related