Propune cea mai neconventionala activare a la George si, daca-l convingi, te cheama in echipa lui

Propune cea mai neconventionala activare a la George si, daca-l convingi, te cheama in echipa lui

Il stii deja pe George. Un efervescent neobosit. Nici vara nu sta locului, idei care-mai-de-care ii tot zburda prin cap.
Ultima isprava a fost nici mai mult nici mai putin decat reducerea densitatii griului pe kilometru patrat caracteristica zonei Pipera.
Pasionat de upgradarea mediului urban, George a hotarat ca podul Aurel Vlaicu ar fi o panza excelenta pentru o sumedenie de artisti vizuali care sa inspire prin culoare fluxul de trecatori zilnici din Pipera. Aviz, patru stalpi inca isi asteapta operele, pentru ca tot George si-a dorit sa ambitioneze artisti mari si mici intr-o competitie de design care sa desavarseasca George Street Gallery.

Pentru ca George se lasa intotdeauna inspirat de idei misto, lanseaza o provocare catre toti marketerii creativi. Te regasesti?
Hai mai jos sa vezi ce ai de facut.

 

Brieful si inscrierea

Pentru ca lumea se schimba, si comunicarea ii urmeaza cursul, se cauta marketer neconventional pentru intregirea echipei George, primul banking intelligent din Romania. Un brand manager in 2019 trebuie sa mai scoata capul din cifre si tabele, trebuie sa-si cunoasca brandul si sa stie sa-i exprime personalitatea in directii si activari creative.

Mai ales cand are de-a face cu un brand ca George, cu o personalitate foarte bine conturata: e pasionat de arte vizuale, muzica si design, il incanta orice inseamna inovatie tehnologica, se simte ca acasa in mediul urban, pe care vrea sa-l infumuseteze si augmenteze permanent.

 

Ce ai tu de facut?

Pastreaza-i spiritul in minte si propune un demers de comunicare dintre cele nemaiauzite, care sa-l lase masca de cum ai ajuns sa-l intuiesti atat de bine.

Pentru ca ideile wow ii sunt irezistibile, activarea ta ajunge pe masa echipei de Brand Management George.
Mai mult de atat, o sa ai propriul scaun rezervat, ca membru cu drepturi depline in echipa, si ai putea sa-ti conduci chiar tu ideea pe calea implementarii.

 

Inscrierea

E simpla. Descarca documentul de aici si vei gasi cateva rubrici familiare.

Dupa ce ai brainstormuit indelung si (aproape) suficient, va trebui sa ne descrii ideile tale pentru George, detaliate in maximum 500 de cuvinte.
Apoi, ne vei scrie despre cum aceste idei ii servesc personalitatii cool pe care George si-o tot demonstreaza prin marketing si comunicare - in maximum 400 de cuvinte.
La final, ai tot maximum 300 de cuvinte pentru a te adresa echipei actuale a lui George, raspunzand la intrebarea: de ce crezi ca i te potrivesti?

Dupa ce ai terminat cu toatele, urmeaza sa aplici.
Incarca documentul in formularul de aici.
Si ai terminat.
Urmeaza sa-ti tii pumnii si noi alaturi de tine.

 

Ce urmeaza?

Premii de 1.500 de euro, in prima etapa.
Cele mai bune 3 propuneri vor primi fiecare cate 500 de euro, asa cum se cuvine, pentru efort, creativitate si nivel de chimie atins cu George doar din vazute si auzite. 

Iar echipa George/BCR ii va chema la interviu pe cei intrati in top 3.
Bineinteles, ulterior, lucrurile depind de tine.
Daca iti sustii bine ideea/ideile si te afiliezi cu obiectivele si abordarea George, poti deveni cel mai nou membru al echipei lui de Brand Management, care il sfatuieste cu viziune si pe deplin in toate cele intreprinse. 

 

Juriul pe care sa-l impresionezi

Se vor ocupa de masurarea propunerilor tale chiar potentialii tai colegi, din partea BCR

  • Adrian Saveanu - Brand Manager George; 
  • Adrian Stanciu - BTL Expert 
  • Ana Maria Ghiurca - Head of Online Marketing; 
  • Anca Luca - Senior Brand Manager Corporate; 
  • Bogdan Lefter - Senior Brand Manager Core Products; 
  • Catalin Ionita - Communication Manager. 
  • Cornelia Plesoianu - BTL Manager; 
  • Gabriela Nicolae - Brand Manager Core Products; 
  • Ionut Stanimir - Director de Marketing si Comunicare Corporativa; 
  • Laura Andrei -  Head Of Marketing; 
  • Nicoleta Deliu - Head of Communications; 
  • Rodica Popescu - Insights Manager; 

 

Ei vor evalua propunerile tale avand in vedere:

  • relevanta actiunilor pentru targetul George;
  • strategia din spatele lor;
  • creativitatea propunerii tale;
  • motivatia ta pentru a face parte din echipa George.

 

De notat. Timingul

Inscrierile: pana pe 23 septembrie ( ora 23.59.59)
Jurizarea aplicatiilor: 24 septembrie - 29 septembrie
Anunt castigatorilor: 30 septembrie

 

Cum te coafeaza?
O idee wow care i-ar putea veni lui George, premiata adecvat si cu o oportunitate de angajare pe masa.
La indemana, tot ce ai nevoie: apuca-te de gandit, descrie totul cu cuvinte alese si apoi respecta pasii de inscriere pana in deadline-ul de 23 septembrie.
Hai sa vezi cum te intelegi cu George!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related