[Buticuri Creative] Emilia Jercan: Ne luăm în serios rolul de ”Brand police” cu riscul de a intra în mici conflicte cu oamenii de marketing

[Buticuri Creative] Emilia Jercan: Ne luăm în serios rolul de ”Brand police” cu riscul de a intra în mici conflicte cu oamenii de marketing

N-o să facă spoturi care să ruleze în prime-time la TV, dar sunt ok cu asta. Nu le transpiră degetele pe tastatură încercând să dea pe spate juriul concursurilor de renume, dar se mândresc cu premii în competiții alternative, dedicate studiourilor inovatoare. N-or să câștige campanii cu bugete de multe zerouri pentru că nici nu s-au prezentat la pitch. Erau prea ocupați să fie proactivi cu mailuri către brandurile pentru care cred că ar putea adăuga un plus valoare pe termen lung și să dezvolte proiecte personale la care țin ca la frații mai mici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related