[Buticuri Creative] Cristina Căliman: Lumea s-a cam plictisit de clasicul 8 la 4, așa că tot mai mulți evadăm pe cont propriu

[Buticuri Creative] Cristina Căliman: Lumea s-a cam plictisit de clasicul 8 la 4, așa că tot mai mulți evadăm pe cont propriu

Cate agentii mici sub soare, tot atatea nevoi pentru care creativi entuziasti si-au pus curajul si economiile la un loc si au transformat o idee tinuta ani buni la sertar intr-o agentie cu acte in regula. Uneori e nevoia de libertatea de a putea face lucrurile altfel, alteori e oportunitatea unei echipe pe care vrei neaparat sa o vezi impreuna, iar cateodata, asa cum a fost in cazul Cristinei Caliman - Web Developer si fondator #FALM, e despre a transforma pasiunea in business, prin puterea antreprenoriatului si cu ajutorul unui program de finantare.

Si uite asa, din aprilie, exista undeva intre Bucuresti, Alba Iulia si Cluj o agentie creativa de digital, care isi propune sa aduca o contributie consistenta la digitalizarea firmelor din centrul tarii. Pe langa web design, user experience si graphic design, asta inseamna de multe ori sa isi familiarizeze clientii cu termenii online-ului, sa traduca dorinte de dezvoltare in brief-uri specifice si sa gaseasca posibili colaboratori pentru proiectele mai mari. Dar atata timp cat orice provocare vine cu o lectie de invatat la pachet, merita efortul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related