Fornetti a dat nucleara pe Fb

Fornetti a dat nucleara pe Fb

Din cand in cand unele branduri iti aduc aminte de ele. Tu te mai impiedici pe la un colt de chioscuri, dar nu mai stii de unde sa-i apuci ca intre timp s-a umplut de Luca, Paul si alti apostoli ai patiseriei. Fornetti s-a reactivat recent pe FB cu o campanie in care-si baga produsele in posterele de filme sau serii celebre.

Pana aici, nimic anormal. Pana la ultima. In care seria Cernobyl e parodiata de brand si transformata in Fornettyl.

“Puteti inlocui sufletul cu o portie mare de mini cu caise”, zice postarea. Nu stim ce mutatii s-au mai petrecut pe la Fornetti de la ultimele lor virale, dar acum vedem o gogoasa radioactiva care ataca una sanatoasa sau ceva pe acolo. Apoi ar mai fi saratelele cu cascaval care vin sub forma de Fornettic, dupa Titanic, sau Casa del Fornetta, dupa Casa del Papel. 

S-a bagat ceva 3D in grafica, arata bine dar e o sfortare de jocuri de cuvinte acolo care-l face greu pe Fornetti sa urce topul viralelor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related