Creativi ajunsi la ecranopauza

Creativi ajunsi la ecranopauza

Sigur visezi din cand in cand la o viata fara ecrane, fara inca sa-ti dai seama. In functie de jobul pe care-l ai, ecranul poate insemna distractie, munca, intalniri si stress, dar pentru omul prezentului e cam cea mai mare dependenta.

Cei 2 creartisti francezi, Michel + Nico, directori la agentia Blink, nu stim daca din plictiseala sau de frica sa nu cada in depresie au decis sa experimenteze viata fara ecrane, pe copiii lor. Le-au dat posibilitati infinite, timp de o luna, cu o conditie: sa nu se atinga de ecranele digitale. Cutiutele alea care ne tin captivi de dimineata pana seara, in timp ce in jurul nostru viata a inceput.

Filmuletul de mai jos nu e un semnal de alarma sau vreun manifesto, desi ar putea fi ambele. Momentan, ecranopauza ramane o utopie la care adultii inca viseaza larg deschis prin ochii copiilor. Si de unde sa afli toate astea daca nu de la un ecran.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related