Coldplay reinvie presa scrisa

Coldplay reinvie presa scrisa

Esti curios cum suna noul album Coldplay? Pai, mai citeste si tu ziarul. Englezii au ales sa raspandeasca titlurile noilor piese prin ad-uri plasate in diferite cotidiene printate, si nu alea online, din jurul lumii. Au luat-o usor cu ziarele de pe langa ei din Tara Galilor, pana haaaat, in Australia, unde a aparut in Sydney Morning Herald, in Noua Zeelanda sau in Franta, prin Le Monde. Albumul, impartit in doua parti, Sunrise and Sunset, a fost promovat printre ad-uri comune, la tot felul de produse, incat totul sa para mai misterios.

Asta dupa ce stirea legata de numele albumului, Everyday Life, a venit prin intermediul unei scrisori trimisa de Coldplay unui fan recent. E tare cand iti dai seama ca esti o trupa atat de mare incat nu mai trebuie sa te dai peste cap cu tot felul de giumbuslucuri de marketing. E de ajuns sa zici ca traiesti, ca ai titlurile pieselor si restul de buzz pare ca vine de la sine. Oare sa fi intrat Coldplay pe mana unui manager old school si in curand o sa le scoata albumul si pe banda de magnetofon?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related