Articole care fac referire la Coldplay
Natalia Stoenescu: De prima dată când am ascultat sunetul viorii am știut că vreau să devin violonistă și nici nu m-am gândit la posibilitatea de a alege alt instrument
Cum a crescut agentia Hold Marketing pe TikTok și Instagram folosind propria echipă – un studiu de caz despre autenticitate în era digitală
David Irle: Suferim pentru că suntem hrăniți constant cu distopii și nu reușim să ne proiectăm într-un viitor sustenabil și dezirabil
Constanța Logo Challenge | Mihai Coliban: Orasul e o chestie vie si in continua schimbare, cu un trecut greu si un viitor care nu exista inca, are nevoie de un logo de o fluiditate conceptuala extrema
Mastering the Music Business începe - Tot ce trebuie să știi despre cea mai mare conferință din industria muzicală din România
Dan Perjovschi: Artistul contemporan român trebuie să fie implicat în problemele societății, să spună lucrurile neplăcute, lucrurile care dor, să creeze punți între subiecte importante și oameni
Ce mesaj video au transmis trupei Coldplay organizațiile din domeniul mediului și al sustenabilității, înaintea concertelor din 12-13 iunie
Andrei Hațegan / FOMYO: Muzica valoroasă va rămâne undeva prin inimile oamenilor, dincolo de algoritm
MidoriStars: Vorbesc destul de mult singură (în gând), ba în japoneză, ba în engleză, uneori chiar și în spaniolă
Concertul Coldplay în România, unul dintre cele mai așteptate evenimente din ultimii 20 de ani, este susținut de BCR și Mastercard. Pe 25 iulie, clienții BCR cu carduri Mastercard pot achiziționa, în exclusivitate, bilete la presale
Superstarurile internaționale Wiz Khalifa și Lil Nas X, pentru prima dată în România, la SAGA Festival
[Comunicare ca la carte] Andrei Galan: În România nu avem o cultură a comunicării pentru divertisment, nu avem școală specializată pentru așa ceva
[Digital Trends] Alina Silivestru: Eu as miza pe interesul sporit al oamenilor in „actiune, nu doar vorbe” din partea brandurilor
Sînziana Mircea: Faceți un exercițiu. Opriți toate sursele de muzică pentru o oră și veți vedea ce lungi vi se vor părea cele 60 de minute
The Kryptonite Sparks: Indie e o stare de spirit și nu vreau să sune pompos. Indie înseamnă că artistul are primul și ultimul cuvânt
[Single de România] Radu Osaciuc, Dimitri's Bats: Să scoți acum muzică pe un format fizic mi se pare absolut inutil și wasteful
Cristian Busuioc, omul din spatele Funky Radio: Radiourile on air au o frica majora sa exploateze si sa exploreze
[Single de România] Cătălin Rulea: Cred că muzica poate fi mai mult decât muzică, asta e şansa ei către artă
[Single de România] Alexu and The Voices Inside: Contează să țin legătura cu oamenii. Am susținut deja câteva live session-uri de la mine de acasă
[Single de Romania] Doru Puscasu, om la luna: „Cred ca suntem intr-o alta etapa, cea a ascultatorului de tip shuffle”
Cristian Stan si un concert-manifest pentru egalitatea de șanse: ”Am remarcat că suntem singurii care avem headliner o fată într-un festival predominant de rock”
Andrei Hategan (The Amsterdams): Inca se lipeau postere prin oras, tin minte si acum cum mergeam cu galetusa si bidineaua uneori pe la Universitate noaptea ca sa ne promovam
[LIVE TEXT] Brands & Communities 2014 - Comunitati offline: Activari de brand care reunesc consumatorii intr-o comunitate
















![[La Birou] Paine, sare si banane la Next Advertising](https://media.iqads.ro/2013/04/photo-large-25669-cover-410.jpg)











