Robert Tiderle si 30 de ani de libertate: Mi-as fi dorit ca acest interviu sa nu existe

Robert Tiderle si 30 de ani de libertate: Mi-as fi dorit ca acest interviu sa nu existe

S-a liniștit zarva iscată dupa ce Mihai Șora a apărut în spotul eMAG, care vorbea de libertate. S-a vociferat mult în perioada aceea, s-a definit libertatea din toate pozitiile, lumea a fost suparata si viata lui Mihai Sora repovestita din diferite unghiuri ale istoriei. Acum, ca ecourile au amuțit, am vorbit pe îndelete cu Robert Tiderle, owner Papaya Advertising, agenția care a făcut campania. Despre ideea acestei campanii, critici și reacții, dar și despre România și cei 30 de ani de libertate ai ei. 

Acest interviu exista pentru ca s-a facut o campanie despre libertate care a generat critici bazate pe fake news. Mi-as fi dorit ca acest interviu sa nu existe. Asta ar fi insemnat ca in Romania s-au intamplat multe lucruri bune in ultimii 30 de ani, unul dintre ele fiind educatia. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related