O sărbătoare cu mai puțin marketing și mai multă inimă

O sărbătoare cu mai puțin marketing și mai multă inimă

Poate nu la fel de populară deocamdată în România precum suratele ei importate, Black Friday și Halloween, Giving Tuesday se străduiește, însă, să își facă loc în atenția românilor. Pe 3 decembrie, sub îndemnul ”Pune inimă!”,  Ziua Generozității îndeamnă oamenii să sprijine o cauză umanitară și să facă, astfel, o faptă bună. În Românie, Giving Tuesday a ajuns în anul 2017, când patru tineri din domenii diferite, care dezvoltaseră deja un ONG și făceau fapte bune, au decis să își unească forțele și experiența pentru a crea o zi națională a generozității. În cele trei ediții, Andrei Chirtoc, Constantin Negruț, László Bodor și Gabriel Solomon au strâns alături de ei amabasadori, companii private, oameni generoși din toate colțurile tării.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related