[Digital trends] Alex Dona: Temerea mea este să nu se meargă doar către eficienţă

[Digital trends] Alex Dona: Temerea mea este să nu se meargă doar către eficienţă

Știm că a mai trecut un an. Dar nu știm câți ani de know-how am sărit în față și am comprimat în 2019, în digital. Chiar dacă playerii globali dictează trendurile, Alex Dona consideră că pe piața locală am atins deja punctul în care avem la dispoziție toate tool-urile pentru înțelegerea consumatorului și premisele necesare pentru crearea unor conexiuni emoționale.

(Business-urile mici) aleg să se bată cu playerii mari pe sistemul de joc al acestora, fără să conștientizeze că un business mic are avantajul unei comunități mai mici, cu care poate păstra o legătură mult mai strânsă.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related