Povestea unei minuni de Crăciun: cum s-au strâns 205.000 de euro într-o seară, în urma unui concert Andra la inițiativa Carrefour România

Povestea unei minuni de Crăciun: cum s-au strâns 205.000 de euro într-o seară, în urma unui concert Andra la inițiativa Carrefour România

Opera Națională a găzduit în luna decembrie cel mai impresionant concert de Crăciun, atât din punct de vedere artistic, cât și datorită actului caritabil. La invitația Carrefour, 29 de companii s-au reunit în cadrul unui concert caritabil, desfășurat la Opera Națională, pe 9 decembrie.

Andra și invitații săi, alături de Orchestra Simfonică București, corul Accapela sub bagheta dirijorului Andrei Tudor, au concertat în fața a peste 800 de invitați, companii și vedete, în beneficiul pacienților de la HOSPICE Casa Speranței.

"Crăciunul a fost întotdeauna un moment important în familia noastră. Aș vrea ca prin acest concert să reușim să aducem sărbători fericite pentru cei mai puțin norocoși dintre noi. Voi cânta cu gândul la toți cei care au nevoie de speranță, de momente de liniște în pragul sărbătorilor de iarnă și au nevoie să creadă într-un viitor mai bun, ca să poată găsi puterea să lupte în fiecare zi.", a declarat Andra.

 

Artista a interpretat colinde, dar și cântece de Crăciun atât românești, cât și din repertoriul internațional. La invitația Andrei, au mai urcat pe scenă pentru duete spectaculoase Bodo (Proconsul), Mircea Radu, Mioara Velicu, Liviu Teodorescu, Paula Herlo și Narcisa Suciu. Cea mai surprinzătoare apariție, care a făcut de altfel deliciul publicului, a fost a Evei Măruță, fiica de numai 4 ani a artistei. Ea a cântat în duet cu mama ei colindul: „Deschide ușa, creștine”.

 

WDP, Prime Kapital, DN1 Value Center, Nepi Rockcastle, Renovatio Trading, Element Industrial, Cushman Wakefield Echinox, AFI Cotroceni, P3 Logistic Parks, CBRE, Albalact, Mastercard, RBC, Smart ID, BRD Finance, BRD Societe Generale, One United Properties, EY, Havas, Tuca Zbârcea & Asociații, Veranda Mall, Publicis, EMI, Grafitti PR, Marsh, Amalia Năstase Communication, Forbes și Forbes Life, și-au unit eforturile prin această inițiativă ce a avut ca scop creșterea gradului de conștientizare pentru implicarea civică.

Prin aderarea la acest efort comun pentru HOSPICE Casa Speranței, cele 30 de companii și artiștii susținători, își doresc să creeze valoare nu doar sustenabilă, ci și scalabilă pe termen lung.

"Dincolo de contribuția reală, palpabilă, adusă pacienților de la HOSPICE Casa Speranței, Centru de Excelență din sud-estul Europei, acest eveniment stă ca o dovadă a faptului că binele nu lasă loc rivalităților de niciun fel. Cum HOSPICE sunt campioni în lumea binelui, la fel, 30 de companii și-au unit forțele pentru o cauză comună. Este o performanță de care suntem mândri și pentru care le mulțumim celor care au răspuns apelului nostru.", a declarat Anca Damour (Executive Board Member, Carrefour România).

 

 

Donațiile rezultate în urma concertului au mers către HOSPICE Casa Speranței și asigură 2 milioane de minute de îngrijire paliativă. Îngrijirea paliativă își propune să îmbunătățească calitatea vieții pacienților și a familiilor lor atunci când se confruntă cu o boală incurabilă, prin servicii medicale și sprijin social, consiliere psiho-emoțională și spirituală atât pentru pacienți, cât și pentru familiile lor.

"Avem 172.000 de motive pentru care să luptăm zi de zi, acesta este numărul pacienților pe care HOSPICE Casa Speranței îi îngrijește în prezent. Gestul făcut de toți acești oameni minunați, de Andra, de toți artiștii care au urcat pe scenă, de Orchestra Simfonică București și de dirijorul Andrei Tudor, ne face să simțim că avem și milioane de prieteni în jur. Iar pentru asta suntem extrem de recunoscători!", a spus Mirela Nemțanu (Președintele fundației HOSPICE Casa Sperantei).

 

Nu este prima oară când Andra susține cauze importante prin concerte caritabile. În urmă cu 2 ani, ea a participat în aprilie, alături de alți artiști, la un spectacol la Ateneul Român, acolo unde s-a reîntors și în decembrie și a susținut un concert de colinde, ambele având ca beneficiar Fundația Hope and Homes for Children.

Concertul poate fi vazut pe PRO TV, joi 26 decembrie de la ora 12.30 si apoi integral pe canalul de youtube al artistei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related