Si spoturile previzibile au locul lor in publicitate

Si spoturile previzibile au locul lor in publicitate

Cand DDB si Volkswagen se intalnesc, stii ca ce urmeaza sa creeze sta pe umerii unui urias. Ma rog, a campaniei Think small, cand s-a dat startul la creativitate in advertising si la noi forme de interpretare a realitatii. Daca atunci creativitatea a fost o arma, in noul spot pentru modelul Touareg, realizat de DDB UK, arma folosita este tehnologia - a modului in care e exprimata vizual povestea, dar si a produsului. Spotul spune povestea unei femei care iese la alergat cu cainele, seara, dar pe care nu putem sa ii vedem, pentru ca sunt invizibili, dar ii distingem dupa umbre, si a unui tip, care pleaca de la job, tot seara si se indreapta spre casa, purtand o discutie prin hands-free cu familia. Tipa alearga, tipul conduce si povestea devine previzibila. Dar asta nu e neaparat o problema. 

Inevitabil, cainele ajunge pe strada in fata masinii si datorita sistemului de Night Vision, masina opreste la timp, iar deznodamantul se transforma intr-unul cat se poate de light, soferul salutand-o amical pe stapana cainelui. Meritul spotului este ca exprima vizual utilitatea produsului. E aplicarea principiului ca uneori in advertising, trebuie sa fii evident – sa fii obvious. Pe scurt, este genul de spot care trebuia facut.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related