[Trenduri 2020] Mihaela Bourceanu: Mi-ar plăcea să apară eforturi comune ale brandurilor de a dezvolta societatea și nu doar business-ul propriu

[Trenduri 2020] Mihaela Bourceanu: Mi-ar plăcea să apară eforturi comune ale brandurilor de a dezvolta societatea și nu doar business-ul propriu

Dacă 2019 a început cu un hype de investiție mărită în zona de digital, Mihaela Bourceanu, Client Service Director, Mercury 360, crede că 2020 va atrage din ce în ce mai multe branduri spre brand experience în lumea reală,  deoarece conexiunile cu audiența sunt mai emoționale și mai semnificative, urmând să fie declinate abia ulterior în online.

Referindu-se la influential marketing, Mihaela pune degetul pe rană și acceptă premisa ca acest trend să rămână unul doar cu beneficii în zona de entertainment, și mai puțin în cea de loialitate de brand pe termen lung.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related