Articole care fac referire la Mihaela Bourceanu
Mercury360 îți dă întâlnire cu Beyond Meat și sustenabilitatea, la evenimentul de lansare în România
Primul summit de sustenabilitate din România, Biz Sustainability Summit, debuteaza pe 22 mai, la București
Poliția Română încheie seria campaniilor de educație rutieră într-o notă sensibilă. Mercury360 semnează campaniile și de data aceasta
Pierzi atenția! Pierzi controlul – mesajul Poliției Române pentru toți șoferii care au și alte preocupări la volan
[Al doilea sex creativ] Mihaela Bourceanu: O femeie care se manifesta puternic, asertiv, ferm este a b*tch, un barbat care comunica ferm este lider. Wrong
De azi binele are Mantia. Noua divizie Mercury 360, dezvoltă “branduri de bine” prin campanii de sustenabilitate integrate într-un parteneriat strategic cu Brain 4 Strategy
#AtingeriNedorite. ”Agresiunea sexuală și discuțiile despre sex sunt subiecte tabu în România. Oscilăm între ”e prea mic” și ”a aflat singur până la vârsta asta”
[Cum să ieși din feed] Ana Militaru Șerban: Dacă nu e Clubhouse, Discord, Spotify, TikTok sau filtru VR, atunci ce e? Păi, ca-ntotdeauna E O IDEE
Riscul de a privi vederea din spital explicat: O campanie a Poliției Române în parteneriat cu Mercury360
Mercury360 câștigă Bronze la Cresta Awards pentru “Catalogul de furturi”, o campanie pentru Poliția Română
[Creative Business] Laura Leonte: Cosânzeana m-a învățat că dacă ai intenția bună, în jurul tău se vor apropia oamenii care trebuie și împreună veți reuși să faceți lucruri mai mari decât planificările din Excel
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
Pentru 30 000 de români izolarea a început din prima zi de viață. Sunt cei care trăiesc cu autismul. Sunt cei cu minți aparte
[Noul context] Mihaela Bourceanu & Radu Miu: Ne place sa credem ca asa arata o lume normala, in care fiecare dintre noi pune umarul pentru celalalt
[Trenduri 2020] Mihaela Bourceanu: Mi-ar plăcea să apară eforturi comune ale brandurilor de a dezvolta societatea și nu doar business-ul propriu
[Pro bono în agenții] Mihaela Bourceanu: Sunt campanii în care „te arzi” chiar mai tare decât în pitch-uri

















![[Povesti de fotografi] Andrei Bîrsan și ”instagram”-ul anilor ’80](https://media.iqads.ro/2021/05/pjimage13-cover-410.jpg)











![[Pe felia BTL] Mihaela Bourceanu (Mercury360): Brandul trebuie sa fie cameleonic, sa se construiasca dintr-o serie de expuneri si experiente](https://media.iqads.ro/2016/10/mihaela-bourceanu-cover-800-cover-410.jpg)
![[Premiile FIBRA #1] Bronze FIBRA - Geometry Global - Read a tree / Elefant.ro / Elefant.ro](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-73-cover-410.jpg)


![[Client Service 2.0] Mihaela Bourceanu (Geometry Global): Orice account bun trebuie sa fie macar pe jumatate strateg](https://media.iqads.ro/2015/07/mihaela-bourceanu-cover-410.jpg)









