![[Gen Z] Simina Florian: Brandurile trebuie să fie oneste în comunicarea cu această generație](https://media.iqads.ro/2021/04/simina-florian-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Gen Z
![[Gen Z] Simina Florian: Brandurile trebuie să fie oneste în comunicarea cu această generație](https://media.iqads.ro/2021/04/simina-florian-cover-410.jpg)
![[Gen Z] Florin Merlă: Gen Z sunt cam o treime din populația lumii și vor neapărat să ne facă să ne simțim depășiți](https://media.iqads.ro/2021/04/florin-merla-golin-cover-410.jpg)
[Gen Z] Florin Merlă: Gen Z sunt cam o treime din populația lumii și vor neapărat să ne facă să ne simțim depășiți
![[Gen Z] Alina Galeriu: Comportamentul de consum din impuls al Generației Z este în opoziție cu nevoia de planificare strategică a brandurilor](https://media.iqads.ro/2021/04/alina-galeriu-2-cover-410.jpg)
[Gen Z] Alina Galeriu: Comportamentul de consum din impuls al Generației Z este în opoziție cu nevoia de planificare strategică a brandurilor
![[Gen Z] Mihaela Craciunescu: In lumea lui Abi Talent, 5Gang si Lino Golden, Generatia Z se vede la fel ca in studii. Asta e continutul pe care il produc si e foarte valoros](https://media.iqads.ro/2021/03/picsart-03-08-08-28-11-cover-410.jpg)
[Gen Z] Mihaela Craciunescu: In lumea lui Abi Talent, 5Gang si Lino Golden, Generatia Z se vede la fel ca in studii. Asta e continutul pe care il produc si e foarte valoros
![[Gen Z] Raisa Soare: Nu vor ca brandurile să le spună cine ar trebui să fie, ci așteaptă de la ele să se muleze pe cine sunt ei de fapt](https://media.iqads.ro/2021/03/raisa-soare-mullenlowe-cover-410.jpg)
[Gen Z] Raisa Soare: Nu vor ca brandurile să le spună cine ar trebui să fie, ci așteaptă de la ele să se muleze pe cine sunt ei de fapt
![[Gen Z] Andreea Apostoliu & Codrin Badescu: Omul Z este o ființă hipercognitivă, un digital native și un cameleon care nu vrea să se limiteze la un singur fel de a fi](https://media.iqads.ro/2021/03/poza-interviu-gen-z-cover-410.jpg)
[Gen Z] Andreea Apostoliu & Codrin Badescu: Omul Z este o ființă hipercognitivă, un digital native și un cameleon care nu vrea să se limiteze la un singur fel de a fi
![[Gen Z] Iunia Gurgu: Au cele mai mari șanse la educație de până acum, sunt vocali și susțin cauzele în care cred. Evident, nu își pot imagina viața înainte de Smartphone](https://media.iqads.ro/2021/03/iunia-gurgu-grfpr-cover-410.jpg)
[Gen Z] Iunia Gurgu: Au cele mai mari șanse la educație de până acum, sunt vocali și susțin cauzele în care cred. Evident, nu își pot imagina viața înainte de Smartphone
![[Gen Z] Laura Iane: Generația Z este extrem de creativă în felul în care își trăiește viața. Se exprimă ușor și generează foarte mult content](https://media.iqads.ro/2021/03/laura-iane-copy-cover-410.jpg)
[Gen Z] Laura Iane: Generația Z este extrem de creativă în felul în care își trăiește viața. Se exprimă ușor și generează foarte mult content
![[Gen Z] Simona Panait: Vorbim despre o generație aproape imună la campaniile de marketing convenționale, care de cele mai multe ori nici nu vrea să audă de ce un produs este extraordinar](https://media.iqads.ro/2021/03/simona-panait-samsung-cover-410.jpg)
[Gen Z] Simona Panait: Vorbim despre o generație aproape imună la campaniile de marketing convenționale, care de cele mai multe ori nici nu vrea să audă de ce un produs este extraordinar
![[Gen Z] Cătălin Florea: Generația Z se desprinde definitiv de perioada dinainte de 1989. Nu numai că au avut acces la internet toată viața, dar au fost de la început cetățeni UE](https://media.iqads.ro/2021/03/catalin-florea-initiative-cover-410.jpg)
[Gen Z] Cătălin Florea: Generația Z se desprinde definitiv de perioada dinainte de 1989. Nu numai că au avut acces la internet toată viața, dar au fost de la început cetățeni UE
![[Gen Z] Ioana Mihai: Cea mai mare provocare e ca Gen Z sunt foarte informati si gata sa te ia peste picior cand te-au prins manjit de publicitate goala pe la gura](https://media.iqads.ro/2021/03/ioana-mihai1-cover-410.jpg)
[Gen Z] Ioana Mihai: Cea mai mare provocare e ca Gen Z sunt foarte informati si gata sa te ia peste picior cand te-au prins manjit de publicitate goala pe la gura

Evoluția digitalului în ultimul an și trendurile pentru 2021 sunt dezbătute în ediția aniversară Digital Recap, marca Golin & Alex Ciucă
![[Gen Z] Corina Bratu: Nevoia lor de onestitate este filtrul care cerne din start ce le câștigă atenția versus ce e skippable sau, mai rău, ce simt că e greșit și ar trebui ’cancelled’](https://media.iqads.ro/2021/03/corina-bratu-leo-burnett-bucharest-cover-410.jpg)
[Gen Z] Corina Bratu: Nevoia lor de onestitate este filtrul care cerne din start ce le câștigă atenția versus ce e skippable sau, mai rău, ce simt că e greșit și ar trebui ’cancelled’
![[Gen Z] Bianca Lohan: Brand-urile încă nu au curajul să meargă full Gen Z. Ca să poți ajunge la ei, trebuie să depășești barierele banalului Facebook Ads și Google Ads](https://media.iqads.ro/2021/03/bianca-lohan-canopy-cover-410.jpg)
[Gen Z] Bianca Lohan: Brand-urile încă nu au curajul să meargă full Gen Z. Ca să poți ajunge la ei, trebuie să depășești barierele banalului Facebook Ads și Google Ads
![[Gen Z] Alina Silivestru: Sunt mult mai conștiincioși când vine vorba de sănătate și sustenabilitate. Un pic mai reticenți față de job-uri, branduri și activități care nu aduc plus valoare vieții lor](https://media.iqads.ro/2021/02/alina-silivestru-cover-410.jpg)
[Gen Z] Alina Silivestru: Sunt mult mai conștiincioși când vine vorba de sănătate și sustenabilitate. Un pic mai reticenți față de job-uri, branduri și activități care nu aduc plus valoare vieții lor
![[Gen Z] Dorian Ilie & Mihnea Pană: Daca Milenialii au fost generația cu cheia la gât, atunci am putea spune că Z este generaţia cu smartphone-ul la gât](https://media.iqads.ro/2021/02/pjimage-15-cover-410.jpg)
[Gen Z] Dorian Ilie & Mihnea Pană: Daca Milenialii au fost generația cu cheia la gât, atunci am putea spune că Z este generaţia cu smartphone-ul la gât

Oveit, compania care a adus în România conceptul Live Stream Shopping, deschide împreună cu SeedBlink o rundă de finanțare de tip SAFE
![[Cu toţii pe Tik Tok] Andrei Bobe: Nu este tocmai locul unde brandurile sunt primite cu brațele deschise de către puștii care s-au refugiat aici când părinții și brandurile s-au mutat pe Instagram](https://media.iqads.ro/2020/10/andrei-bobe-cover-410.jpg)
[Cu toţii pe Tik Tok] Andrei Bobe: Nu este tocmai locul unde brandurile sunt primite cu brațele deschise de către puștii care s-au refugiat aici când părinții și brandurile s-au mutat pe Instagram
![[Cu toţii pe Tik Tok] Bianca Lohan: O priveam ca pe o aplicație destinată copiilor, cu challenge-uri puerile. Până într-o zi, când am decis să ies din bula mea și să o instalez](https://media.iqads.ro/2020/10/t69991210-2777832198914049-6579605909939421184-o-cover-410.jpg)
[Cu toţii pe Tik Tok] Bianca Lohan: O priveam ca pe o aplicație destinată copiilor, cu challenge-uri puerile. Până într-o zi, când am decis să ies din bula mea și să o instalez
![[Cu toţii pe Tik Tok] Tibi Coman: E un mix între Musical.ly și Vine, iar dacă asta nu te ajută, nu pot să-ți zic decât ”OK boomer!”](https://media.iqads.ro/2020/09/217-cover-410.jpg)
[Cu toţii pe Tik Tok] Tibi Coman: E un mix între Musical.ly și Vine, iar dacă asta nu te ajută, nu pot să-ți zic decât ”OK boomer!”

Studiu Mastercard și Harvard Business Review: 88% dintre companii consideră că preocupările consumatorilor reprezintă un aspect important în strategia și practicile companiei de colectare a datelor personale
![[SoMe 2020] Alexandra Ion: Brandurile au curajul să fie asumate și să renunțe la obiceiul de a ascunde comentariile negative sau situațiile neplăcute](https://media.iqads.ro/2020/07/alexandra-ion-cover-410.jpg)
[SoMe 2020] Alexandra Ion: Brandurile au curajul să fie asumate și să renunțe la obiceiul de a ascunde comentariile negative sau situațiile neplăcute
![[SoMe 2020] Mădălina Săvulescu: Mentalul colectiv a fost fragil în toată această perioadă. Așteptările publicului de la brand-uri au crescut brusc](https://media.iqads.ro/2020/07/madalina-savulescu-cover-410.jpg)
[SoMe 2020] Mădălina Săvulescu: Mentalul colectiv a fost fragil în toată această perioadă. Așteptările publicului de la brand-uri au crescut brusc
![[Start in creatie] Miruna Potop și Silvana Frinculescu: Să îngropăm din clișee, surprize, beneficii și headline-uri scrise ca hashtag](https://media.iqads.ro/2020/04/silvana-miruna-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Miruna Potop și Silvana Frinculescu: Să îngropăm din clișee, surprize, beneficii și headline-uri scrise ca hashtag

Jan Teulingkx: Diferența dintre brandurile care înțeleg și cele care se îndoiesc va crește mai repede ca niciodată
![[Trenduri 2020] Roxana Ionescu: Vremea micro și mid influencerilor care sunt doar influenceri se apropie de sfârșit](https://media.iqads.ro/2020/03/roxana-ionescu-digital-director-golin-cover-410.jpg)
[Trenduri 2020] Roxana Ionescu: Vremea micro și mid influencerilor care sunt doar influenceri se apropie de sfârșit
![[Trenduri 2020] Mihaela Bourceanu: Mi-ar plăcea să apară eforturi comune ale brandurilor de a dezvolta societatea și nu doar business-ul propriu](https://media.iqads.ro/2020/03/mihaela-bourceanu-cover-410.jpg)
[Trenduri 2020] Mihaela Bourceanu: Mi-ar plăcea să apară eforturi comune ale brandurilor de a dezvolta societatea și nu doar business-ul propriu
![[Trenduri 2020] Ciprian Susanu: Adopția unui trend înseamnă apartenența la un grup. Reprezintă modul în care oamenii interacționează și se acceptă](https://media.iqads.ro/2020/03/ciprian-susanu-cover-410.jpg)
[Trenduri 2020] Ciprian Susanu: Adopția unui trend înseamnă apartenența la un grup. Reprezintă modul în care oamenii interacționează și se acceptă
![[Trenduri 2020] Alecsandra Apostolescu: Mi-ar plăcea să redescoperim o limbă mai colorată, mai puțin via Pipera și mai mult via Drumul Taberei](https://media.iqads.ro/2020/03/alecsandra-apostolescu1-cover-410.jpg)
[Trenduri 2020] Alecsandra Apostolescu: Mi-ar plăcea să redescoperim o limbă mai colorată, mai puțin via Pipera și mai mult via Drumul Taberei
![[Trenduri 2020] Bianca Mănescu: În 2020, abordările oportuniste ale purpose-ului în campanii de imagine vor fi amendate de opinia publică](https://media.iqads.ro/2020/02/bianca-cover-410.jpg)
[Trenduri 2020] Bianca Mănescu: În 2020, abordările oportuniste ale purpose-ului în campanii de imagine vor fi amendate de opinia publică

Cristian Stoicescu: “Fie ca sunt cinemagraph-uri, animatii sau continut filmat, de fiecare data o facem cu pasiune”
![[Pași repezi spre industrie] Raluca Enache: Procesul de angajare este atât de ușor/dificil precum fiecare îl face să fie](https://media.iqads.ro/2019/06/29101957-1624594207575781-2128112881638572032-n-cover-410.jpg)
[Pași repezi spre industrie] Raluca Enache: Procesul de angajare este atât de ușor/dificil precum fiecare îl face să fie
