[fresh x design] Dorian Sărmășan: Creativitatea nu ar trebui să fie complicată, nici ofensivă

[fresh x design] Dorian Sărmășan: Creativitatea nu ar trebui să fie complicată, nici ofensivă

La nici 20 de ani, a venit în București fără să cunoască pe nimeni și nimic. Și-a găsit primul job în merchandising și s-a înscris la facultate mai mult pentru a beneficia de camera de cămin. A intrat la taxă, la Management, dar a învățat și a trecut la buget. Apoi, a învățat și mai mult și a luat bursă. Iar prin business-ul pe care l-a deschis în anul 2, și-a luat laptop și mașină.  Așa a fost începutul pentru designer-ul Dorian SărmășanA trecut prin majoritatea domeniilor creative, de la pictură pe sticlă sau lemn, desen în grafit, până la picturi murale, sculptură și modelare; de la încercări de design grafic în softurile rudimentare ale acelei perioade, până la fotografie și retouch.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related