O campanie de Sarbatori, facuta de acasa

O campanie de Sarbatori, facuta de acasa

Ne izolam, deci existam. Sa speram ca Voltaire nu se supara, caci, din pacate, e adevarat. Existam, dar suntem putin mai amortiti, mai plictisiti si de ce sa nu recunoastem, mai speriati. Dar suntem tot noi. Si suntem atat de reali. Si umplem social media cu aventurile noastre intre patru pereti si lumea se uita la noi si noi ne uitam la lume, tot prin ecrane. Si granitele dintre tari nu s-au inchis de fapt, ci au disparut. Meme-urile sunt noile pasapoarte iar noi calatorim cu ele peste tot, de pe canapeaua noastra. Suntem tot noi si suntem atat de reali. Si daca ar fi angajati niste actori sa ne joace, n-ar fi decat o imitatie. Sa speram ca Platon nu se supara, dar, e adevarat.

Brandul polonez de retail Biedronka a angajat actori care sa se filmeze in casele lor pentru un spot de Pasti. Si au fost regizati. Si agentia a prezentat totul cu entuziasmul unui study-case de festival. Si parca advertisingul a devenit dintr-o data profan. Cand atatea trairi si momente originale, fie ele emotionale sau amuzante, inunda social media, sa incerci sa le recreezi artificial, parca… parca nici nu merita terminata fraza. Nu era nevoie sa angajeze actori. Noi toti suntem deja actorii.

Sa ne intelegem, oamenii din agentie si actorii si-au facut normal meseria, in fine, in conditii remote, dar normal. Si e adevarat ca in vremuri normale, advertisingul imita, pana la urma, viata reala. Dar in vremuri provocatoare, cand societatea se schimba, advertisingul parca n-are voie sa ramana la fel ca inainte. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related