Ziua cand pandemia va fi doar o amintire

Ziua cand pandemia va fi doar o amintire

Creativitatea este o masina timpului. Si traim vremuri in care o masina a timpului ne-ar prinde bine. Pentru ca asa cum suntem blocati in casele noastre, suntem blocati in prezentul nostru. Si nu arata bine deloc. Si nu il putem schimba prea usor. Dar putem schimba perspectiva, crede Emirates. Chiar daca multe zboruri ale companiei au fost puse la sol, Emirates vrea ca gandurile noastre sa zboare catre ziua in care ne vom aminti despre anomaliile sociale cauzate de Covid-19. Daca publicitatea are capacitatea de a ne transporta emotional, spotul acesta ne duce dincolo de criza sociala pe care o traim. Nu poate si nu spune cand va veni acea zi, doar ca va veni. Pe aceea o asteptam cu totii si pana atunci ne multumim sa visam la ea. Iar noi ne multumim sa remarcam ca brandurile pot vorbi si altfel despre ce se intampla, nu doar prin montaje de user generated content cu ce fac oamenii prin case.

Ar fi putut fi un simplu spot optimist, daca ar fi inceput cu o formula de genul – intr-o buna zi vom trece peste ce se intampla acum. Dar trick-ul creativ este ca spotul incepe cu intrebarea ”Do you remember” si pozitioneaza astfel audienta direct in viitorul in care Covid-19 este doar o amintire. Macar pentru cateva secunde, macar in imaginatia noastra, ne face sa ne simtim deja acolo.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related