[2020. Ghid de supravietuire] Adrian Alexandrescu: Am muncit mai mult decat de obicei si am investit restul timpului in activitati “safe” in natura

[2020. Ghid de supravietuire] Adrian Alexandrescu: Am muncit mai mult decat de obicei si am investit restul timpului in activitati “safe” in natura

Adrian Alexandrescu, Managing Partner Interactions, isi doreste un 2021 obisnuit si simplu. Si noi la fel, dar titlurile zilei nu par sa arate ca ne-am indrepta in aceasta directie. In fine, oricum ar urma anul acesta, sa nu uitam sa sarbatorim faptul ca am trecut de 2020. Sarbatorim cu povesti si invataturi de bine de la oamenii din industrie. Adrian Alexandrescu a deschis linii noi de business in agentie, a ajuns Consultant Certificat Salesforce si HubSpot, a renovat si a pescuit. Si, spre final de 2020, a obosit de Zoom. 

In primul trimestru de pandemie mi s-a parut un avantaj faptul ca puteam “intalni” mai usor si mai des oameni care functionau in mod traditional doar offline si erau foarte greu de prins. Spre sfarsitul anului oamenii (inclusiv eu) s-au cam saturat de Zoomuri si Hangouturi si eficienta a scazut.

Mai multe despre eficienta online, viata obisnuita offline, carti, cumparaturi si pescuit, povesteste Adrian in randurile urmatoare:

 

Ce a fost cel mai greu, ce a fost usor, ce a fost bun, ce a fost urat

A fost usor sa trecem la full-remote (faceam partial remote din ianuarie 2019). A fost urat ca ne-am vazut foarte rar. A fost bine ca am incheiat anul bifand target-urile stabilite inainte de Covid (chiar un pic peste). A fost rau ca ne-am pierdut “tabieturile” din sediul fizic.

 

Ce a ajutat cel mai mult

Am deschis linii noi de business prin Mediapost Martech in zona de Marketing & Sales Automation (Partener Gold HubSpot, Partener Salesforce). Am avut rezultate foarte foarte bune.

 

Seriale & filme

M-am uitat destul de putin la TV. In afara de serialele pe care le-as fi urmarit oricum (de exemplu Star Trek Discovery) nu am “consumat” mai mult TV ca de obicei. Am muncit mai mult decat de obicei si am investit restul timpului in activitati “safe” in natura (adica pescuit) cu familia.

 

Carti

Am citit carti… tehnice (fie ele de business sau pescuit). Si nu neaparat carti cat articole, studii de caz, etc. Multe. Dar cel mai important volum de informatie noua a provenit din cursurile online pe care le-am facut pentru examenele Salesforce si HubSpot. Cred ca nu am mai invatat atat de mult intr-un an din… scoala generala. Serios.

 

Cat de mult ai imbratisat online-ul  

Zoom si Meets nu sunt ceva nou. In primul trimestru de pandemie mi s-a parut un avantaj faptul ca puteam “intalni” mai usor si mai des oameni care functionau in mod traditional doar offline si erau foarte greu de prins. Gradul de eficienta al intalnirilor in acea perioada mi s-a parut mai mare decat in modelul “offline”. Spre sfarsitul anului oamenii (inclusiv eu) s-au cam saturat de Zoomuri si Hangouturi si eficienta a scazut.

Gatitul e sport vechi pe care il practicam oricum in mod uzual.

Yoga intra la categoria spirit conservator: n-am facut inainte, n-am facut in pandemie, foarte probabil sa nu fac nici dupa pandemie.

Nu am incercat niciun “surogat” online din sfera activitatilor personale. Am folosit foarte bine online-ul pentru business, in rest pescuitul ne-a salvat anul.

 

Ce lucruri inutile si scumpe ai cumparat

Nimic de impuls. Iar echipamentele de pescuit nu sunt niciodata scumpe si nici inutile, dupa cum am explicat repetat si rabdator si restului familiei. Stiti bancul, da?

 

Cum s-au schimbat cheltuielile & prioritatile 

Am cheltuit mai putin decat de obicei. Si evident, ca probabil pentru toata lumea, sanatatea ramane prioritatea #1

 

Gatit

Eu de obicei gateam chestiile mai “exotice” in casa (fusion, etc). Dar anul asta am facut tur de forta gatind toate retele traditionale din copilarie, de genul ciorba de perisoare, paprikas, samd.

 

Renovat

Desigur. Cu un nivel mai mult decat acceptabil de success. Am pus parchet, decoruri pe pereti si am descoperit cat de satisfacatoare este munca de tipul DYI.

 

De la job

Sa ajung Consultant Certificat Salesforce si HubSpot. In primul rand pentru ca m-a bucurat sa imi dovedesc mie insumi ca se pot aborda cu success linii noi de business in orice context.

 

Cea mai tare campanie din 2020 

Mie mi-au placut intotdeauna campaniile nisate, segmentate, folosind instrumente software. Nu ar avea mult sens sa vorbesc despre ele pentru ca sunt mult prea putin vizibile in mod public.

 

Meme un pentru 2020

 

O fotografie cu tine care reprezinta cel mai bine povestea ta in 2020

Imi doresc un 2021 obisnuit si simplu. Cu mult timp in natura si business facut in mod inteligent, focusat pe cateva obiective cheie urmarite cu insistenta. Cred ca cele doua sunt aspecte care se sustin reciproc. Dupa o saptamana intensa de munca, relaxarea in natura incarca bateriile si aduce focus imbunatatit pentru saptamana urmatoare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mediapost Martech

Serviciile Mediapost Martech acopera domenii precum Digital Transformation sau Marketing Automation. Ca parte a grupului Mediapost, ce include si Interactions precum si alte companii de comunicare si marketing... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related