[Noul context] Adrian Alexandrescu: Cred ca brandurile vor retine din aceasta perioada importanta de a "tine aproape" de clientii lor

[Noul context] Adrian Alexandrescu: Cred ca brandurile vor retine din aceasta perioada importanta de a "tine aproape" de clientii lor

Criza asta este un test pentru toata lumea. Un test de adaptare si invatare. Strangem experientele acestei perioade, cu bune si cu rele, in seria Noul Context. Si vorbim cu Adrian Alexandrescu, Managing Partner Interactions. Unii clienti i-au anuntat ca reduc, opresc sau amana proiecte, altii ca au nevoie de mai multe resurse. Intre cele doua extreme, multi au continuat constant. 

In medie, incarcarea pe fiecare membru al echipei a scazut destul de putin, insa observam clar o schimbare a tipului de proiecte. Intuitiv, activitatile de tip promotional fac loc proiectelor din noua noastra linie de business: Marketing Automation. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related