[Noul context] Andrei Tanase: Am creat un ghid de procedura pentru toate proiectele video următoare

[Noul context] Andrei Tanase: Am creat un ghid de procedura pentru toate proiectele video următoare

Optimismul se menține cu planuri noi, cărți, filme și documentare și puțin TV. Dacă insiști să respiri adânc, o să îți dai seama că lumea nu se termină mâine. Continuam să vorbim despre noua realitate, strategii de reconfigurare și perspectivele pentru viitorul apropiat cu Andrei Tanase, Owner la Stereotip. Andrei a creat un ghid de bune practici adaptate la noua realitate, dedicat tuturor din industrie (la finalul articolului). El amintește că, dincolo de competiție, toți playerii din piață împărtășesc aceeași pasiune.

”După discuții cu mai mulți owneri din industrie, din păcate se resimte această perioada mai mult decât ne așteptăm. Am văzut multă îngrijorare pentru viitor.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related