Pepsi și Lay’s la tine acasă. ”Am învățat cu toții că trebuie să ne adaptăm ca show-ul să meargă înainte”

Pepsi și Lay’s la tine acasă. ”Am învățat cu toții că trebuie să ne adaptăm ca show-ul să meargă înainte”

În această perioadă a anului, în mod obișnuit, în feedurile tuturor apăreau fotografii cu bucăți de vieți colorate și aglomerate: la festivaluri, pe vârfuri de munte, răsărituri la mare, dans pe plajă, călătorii pe străduțe ascunse de la capătul lumii. Dacă anul trecut începea vara și libertatea, acum, începe vara și prudența. Libertate înseamnă acum sănătate. Iar sănătate a însemnat, timp de două luni, acasă. Și prudență. Chiar și între aceste limite, fiecare și-a transformat propriul univers intim prin repere familiare: gusturi, mirosuri, amintiri. Pentru a fi acolo unde sunt consumatorii, PepsiCo a lansat serviciul de livrare prin intermediul aplicației Glovo și a adus astfel gustul vieții obișnuite acolo unde e nevoie de el.

Lumea se schimbă și nu așteaptă. Consumatorii au nevoi și dorințe noi. Iar companiile țin pasul, se adaptează, lansează serviciile de care e nevoie în această nouă realitate în plină metamorfoză.

Situația actuală, după cum știm, a reușit să schimbe obiceiurile sociale pe care le aveam, în obiceiuri de „socializare”, care-și găsesc practic toată acțiunea în mediul digital.

Nu știm ce va fi în continuare, dar ne este foarte clar tuturor, că acest an este unul atipic și totodată plin de provocări.

Echipa Pepsi povestește în rândurile de mai jos despre lansarea acestui nou serviciu, relația cu consumatorii în timpul pandemiei, noile nevoi și obiceiuri, precum și ce va urma în contextul noului ”normal” din această vară.

 

Printr-un singur click

PepsiCo România a venit în întâmpinarea clienților care doresc să se bucure de produsele din portofoliu, fără a părăsi siguranța locuinței. Astfel, PepsiCo a lansat serviciul de livrare prin intermediul aplicației Glovo.

Aveam de mai mult timp în plan să facem acest parteneriat, însă, iată că perioada de izolare ne-a grăbit puțin planurile. Odată cu limitarea consumului produselor noastre în segmentul HoReCa, date fiind stările de urgență și de alertă, am făcut un plan ca produsele noastre să ajungă direct la consumator, prin câteva click-uri.

„Brandurile Pepsico, cum sunt Pepsi și Lays, sunt iubite de milioane de consumatori. Viziunea noastră este să le aducem și mai aproape de tine, acum prin livrare directa la ușa ta, în mai puțin de o oră. De aceea este normal să conducem în România dezvoltarea canalului de e-commerce”, a spus Adrian Lăcătuș, Commercial Senior Director PepsiCo East Balkans.

Astfel ca am ales platforma de food-delivery Glovo, care este unul din cele mai de succes startup-uri la nivel global.

Parteneriatul nostru a fost foarte apreciat de către consumatori încă din prima zi de la lansare, ceea ce ne-a demonstrat că iubitorii de produse ale portofoliului PepsiCo au primit cu entuziasm noul magazin, chiar dacă momentan suntem în perioada de testare.

Avem în plan să mărim raza de livrare.

 

Nevoile consumatorilor

Situația actuală, după cum știm, a reușit să schimbe obiceiurile sociale pe care le aveam, în obiceiuri de „socializare” care-și găsesc practic toată acțiunea în mediul digital. Toate industriile s-au confruntat cu schimbări, mai mult sau mai puțin în avantajul lor și tot ce am învățat cu toții, a fost că trebuie să ne adaptăm ca „show-ul să meargă înainte”.

Am început prin a avea 2 luni de distanțare socială. Ne este foarte clar tuturor că acest an este unul atipic și totodată plin de provocări. Provocări pe care, cu atitudinea potrivită, le putem depăși cu brio. Iar noi ne dorim să ajutăm la instalarea unei atitudini pozitive. În continuare, distanțarea fizică ne va îndemna să fim prezenți mai mult online decât offline, dându-ne șansa să fim mai aproape de consumator. Acest lucru ne face să privim acest proiect cu încredere. Produsele preferate sunt acum doar la un click distanță, livrate prin platforma de food delivery, Glovo.

 

Preț unic

Un lucru esențial presupune instalarea aplicației de food-delivery Glovo. Odată instalată, în doar un minut, utilizatorul poate comanda produsele disponibile din magazinul „Pepsi & Lay’s”. La timp, aș putea spune, ca cei de acasă, să se bucure de filmul preferat și de petrecerea unui timp de calitate, împreună cu familia, alături de o pungă de popcorn, un croissant sau o sticlă de Pepsi. 

Indiferent de cantitatea comandată, există un preț unic de livrare de 4,99 lei iar produsele sunt distribuite momentan de către colegii noștri de la PepsiCo.

 

Echipa

Proiectul s-a bucurat de implicarea colegilor din 5 departamente ale companiei, care „au pus umărul” la lansarea rubricii ”Pepsi & Lay’s”, pe platforma Glovo. Departamentele Juridic, IT, Financiar, Logistică și nu în ultimul rând, departamentul de Vânzări, care lucrează zi de zi, ca produsele preferate să ajungă la cei care le comandă de pe platforma de food-delivery Glovo. 

Implementarea proiectului a fost coordonată de echipa de vânzări, cu Dragoș Vlăducă și Bogdan Mancaș în rolurile principale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related